Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόεδρος ΕΣΑμεΑ για ΕΕΕΕΚ: “Δεν μπορεί να υπάγονται στον τομέα Ειδικής Αγωγής του Υπ. Παιδείας”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόεδρος ΕΣΑμεΑ για ΕΕΕΕΚ: “Δεν μπορεί να υπάγονται στον τομέα της Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας-Να γίνουν πραγματικά Εργαστήρια Κατάρτισης και να υπαχθούν στο Εθνικό Σύστημα Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης” – Τι είπε ο κος Ιωάννης Βαρδακαστάνης στη Βουλή. 

Πρόεδρος ΕΣΑμεΑ για ΕΕΕΕΚ

Δεν μπορεί να υπάγονται στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) τα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΕΕΕΚ) της χώρας, τα οποία πρέπει να αναμορφωθούν, να διαβαθμιστούν, να γίνουν πραγματικά Εργαστήρια Κατάρτισης και να υπαχθούν στο εθνικό σύστημα Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης, ανέφερε μεταξύ άλλων ο κος Ιωάννης Βαρδακαστάνης, Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), της τριτοβάθμιας κοινωνικής και συνδικαλιστικής οργάνωσης εκπροσώπησης των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των οικογενειών τους, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής κατά την Ακρόαση Φορέων και εξωκοινοβουλευτικών προσώπων επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: “Ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης“.

Ακολουθεί η ακριβής αναφορά του κου Ι. Βαρδακαστάνη, Προέδρου της ΕΣΑμεΑ

“Επίσης πρέπει να λυθεί το ζήτημα των γνωστών ΕΕΕΕΚ που έχουν ιδρυθεί σε όλη τη χώρα και που το “Κ” το τελευταίο αναφέρεται σε Κατάρτιση, αλλά δεν κάνουν ουσιαστική κατάρτιση και αυτό που κάνουν είναι αδιαβάθμητο, συνεπώς οι απόφοιτοι από αυτά τα κέντρα δεν μπορούν να ενταχθούν ούτε σε ΙΕΚ, ούτε σε ΕΠΑΛ, πουθενά και θα πρέπει συνεπώς τα ΕΕΕΕΚ να αναμορφωθούν, να γίνουν πραγματικά Εργαστήρια Κατάρτισης, να διαβαθμιστούν και να υπαχθούν στο Εθνικό Σύστημα Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης. Δεν μπορεί να υπάγονται στον τομέα της Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας”.

Δείτε σχετικά

Ακρόαση Φορέων στη Βουλή για το νομοσχέδιο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης 

Δείτε επίσης

ΟΛΤΕΕ για νομοσχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης: Η ανάγκη για ουσιαστικό διάλογο είναι επιτακτική 

Πιερρακάκης για μεταρρύθμιση ΑΕΙ: Εθνικό συμφέρον να πραγματοποιηθεί με λογική συναίνεσης

Πιερρακάκης-εκπαίδευση 2024: Μεγάλες τομές σε όλες τις βαθμίδες-3 πυλώνες παρεμβάσεων 

Εκθεση Συνηγόρου του Πολίτη: Σοβαρά προσκόμματα στην εκπαιδευτική συμπερίληψη-Πόρισμα χωρίς ανταπόκριση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση