Δευτέρα, 21 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

10.000 διορισμοί το 2025 αλλά χωρίς να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις που θα γίνουν;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

10.000 διορισμοί το 2025 αλλά χωρίς να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις που θα γίνουν; – Οι διαδικασίες ίδρυσης νέων θέσεων πρέπει να επιταχυνθούν.

10.000 διορισμοί το 2025

Αυξημένο θα είναι το διορισμένο προσωπικό στα δημόσια σχολεία για το 2025, μιας και το Υπουργείο Παιδείας προχωρά σε δέσμευση μόνιμου διορισμού 10.000 εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα προστεθούν στους ήδη 38.000 διορισθέντες εκπαιδευτικούς από το 2019 και μετά, οι οποίοι είναι οι πρώτοι πολλοί διορισμοί από την οικονομική κρίση και μετά, σύμφωνα με όσα είπε η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη σε συνέντευξη που παραχώρησε στα πλαίσια του 10ο Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, όπου παρουσίασε τις προτεραιότητες της κυβέρνησης στην εκπαίδευση και την επόμενη μέρα στην Παιδεία.

Σε τι βοηθούν οι διορισμοί

Οι διορισμοί βοηθούν σε 2 πράγματα, ανέφερε επιπροσθέτως η κα Ζαχαράκη, “πρώτα να έχουμε μόνιμο προσωπικό με μόνιμες σχέσεις με τα παιδιά και ένα καλά στελεχωμένο δημόσιο σχολείο και δεύτερο οι αναπληρώτριες και οι αναπληρωτές που στήριξαν το δημόσιο σχολείο όλα αυτά τα χρόνια βρίσκουν μια σιγουριά και μια ασφάλεια και λειτουργούν καλύτερα στην καθημερινότητα τους”.

Βέβαια μετά τις δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ για 10.000 μόνιμους διορισμούς και φέτος στην εκπαίδευση προκύπτει η αδήριτη ανάγκη ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν οι διορισμοί, με τα χρονικά περιθώρια για τη διαδικασία αυτή να στενεύουν.

Τι θα γίνει με τις 700 νέες οργανικές στα ΚΕΔΑΣΥ;

Παραδείγματος χάρη η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είχε την πρόθεση να καταθέσει στη Βουλή προς ψήφιση διατάξεις για σύσταση, πλέον των υφιστάμενων, περί των 700 οργανικών θέσεων Εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) στα ΚΕΔΑΣΥ, με σκοπό να υπάρξουν φέτος μόνιμοι διορισμοί στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), από τη στιγμή που έχουν αυξηθεί κατά πολύ τα αιτήματα για αξιολόγηση και υποστήριξη από τα ΚΕΔΑΣΥ και σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘΑ υπάρχει μεγάλη αναμονή από την ημερομηνία κατάθεσης αίτησης μέχρι την ολοκλήρωση της αξιολόγησης μαθητών.

Επίσης θα πρέπει να συσταθούν και νέες οργανικές θέσεις και στα Ειδικά Σχολεία (π.χ. δεν υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις για μέλη ΕΒΠ, ενώ υπάρχουν ελάχιστες για μέλη ΕΕΠ), όπως και στα σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης.

Ολες αυτές οι διαδικασίες θα πρέπει να επιταχυνθούν, αν θέλουμε στο τέλος της ημέρας να έχουμε τη δυνατότητα 10.000 μόνιμων διορισμών για το 2025, αλλά και τις απαραίτητες οργανικές θέσεις για να πραγματοποιηθούν αυτοί.

Δείτε επίσης

Ζαχαράκη για σχολικό εκφοβισμό: Δέσμευση για αύξηση Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία 

Η Εθνική Στρατηγική Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Βίας και Παραβατικότητας Ανηλίκων παρουσιάζεται την Μ. Τετάρτη

Τεχνητή Νοημοσύνη στην αξιολόγηση: Από 55.000 οι άριστοι δημόσιοι υπάλληλοι έγιναν λιγότεροι από 4.000 

Υπολογισμός μισθοδοσίας δημοσίου υπαλλήλου ΠΕ/ΤΕ/ΔΕ/ΥΕ ανά ΜΚ-Μικτά-Καθαρά-Φόρος | Εφαρμογή 

Προκήρυξη 2Κ/2025: 162 θέσεις στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-Αιτήσεις από 15 έως 30.05.2025

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply