Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

102.870,00€ για ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές με νοητική αναπηρία Δ’ Δημοτικού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

102.870,00€ για ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές με νοητική αναπηρία για την Δ’ Δημοτικού-Κατακυρώθηκε διαγωνισμός στην “INTELEARN INFORMATION TECHNOLOGY IN LEARNING Ε.Π.Ε.”.

Mε σκοπό την “Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την Δ’ Δημοτικού”, της Πράξης “ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ – ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΑΞΗ”, που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από Εθνικούς Πόρους, στο πλαίσιο ΕΣΠΑ 2014-2020, προϋπολογισμού 102.870,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, κατακυρώθηκε από το ΙΕΠ ο ηλεκτρονικός δημόσιος ανοιχτός Διαγωνισμός, στον οικονομικό φορέα “INTELEARN INFORMATION TECHNOLOGY IN LEARNING Ε.Π.Ε.”.

Ειδικότερα,

ο Ανάδοχος θα αναλάβει, σύμφωνα με την παρούσα Διακήρυξη, την ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την Δ’ Δημοτικού).

Επίσης

προβλέπεται η προσαρμογή επιλεγμένου περιεχομένου και η ανάπτυξη του σχετικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά, στην Ιστορία, στη Μελέτη Περιβάλλοντος και στα Θρησκευτικά.

Τα παραδοτέα που πρέπει να υποβάλει ο Ανάδοχος είναι τα εξής:
Π.10

Εγχειρίδιο για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας όσον αφορά τις στρατηγικές αυτορρύθμισης της μάθησης κι ενεργητικής εμπλοκής του/της μαθητή/-ήτριας στο γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας, στη βάση διαστάσεων του ψηφιοποιημένου υλικού για την Δ ́ Δημοτικού

Π.11

Εγχειρίδιο με βήμα προς βήμα οδηγίες για τη χρήση και εφαρμογή του ψηφιοποιημένου υλικού από τα βιβλία που θα προσαρμόσει (Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Μελέτη Περιβάλλοντος, και στα Θρησκευτικά) της Δ ́ Δημοτικού,

Π.12

Πορίσματα από την διενέργεια βιβλιογραφικής έρευνας ή έρευνας εφαρμογής για την αποτελεσματικότητα ψηφιοποιημένου υλικού σε κείμενο για όλους/-ες, για την Δ’ Δημοτικού

Π.13

Ψηφιοποιημένο υλικό – Κείμενο για όλους (easy to read) για το μάθημα της Γλώσσας (Δ’ Δημοτικού) – εμπλουτισμένο, προσαρμοσμένο, τροποποιημένο κατά περίπτωση και προσαρμογή επιλεγμένου εκπαιδευτικού περιεχομένου και ανάπτυξη ψηφιακού υλικού προσβάσιμου από μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση),

Π.14

Ψηφιοποιημένο υλικό – Κείμενο για όλους (easy to read) για το μάθημα των Μαθηματικών (Δ’ Δημοτικού) – εμπλουτισμένο, προσαρμοσμένο, τροποποιημένο κατά περίπτωση και προσαρμογή επιλεγμένου εκπαιδευτικού περιεχομένου και ανάπτυξη ψηφιακού υλικού προσβάσιμου από μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση),

Π.15

Ψηφιοποιημένο υλικό – Κείμενο για όλους (easy to read) για το μάθημα της Ιστορίας (Δ’ Δημοτικού) – εμπλουτισμένο, προσαρμοσμένο, τροποποιημένο κατά περίπτωση και προσαρμογή επιλεγμένου εκπαιδευτικού περιεχομένου και ανάπτυξη ψηφιακού υλικού προσβάσιμου από μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση),

Π.16

Ψηφιοποιημένο υλικό – Κείμενο για όλους (easy to read) για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος (Δ’ Δημοτικού) – εμπλουτισμένο, προσαρμοσμένο, τροποποιημένο κατά περίπτωση και προσαρμογή επιλεγμένου εκπαιδευτικού περιεχομένου και ανάπτυξη ψηφιακού υλικού προσβάσιμου από μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση),

Π.17

Ψηφιοποιημένο υλικό – Κείμενο για όλους (easy to read) για το μάθημα των Θρησκευτικών (Δ’ Δημοτικού) – εμπλουτισμένο, προσαρμοσμένο, τροποποιημένο κατά περίπτωση και προσαρμογή επιλεγμένου εκπαιδευτικού περιεχομένου και ανάπτυξη ψηφιακού υλικού προσβάσιμου από μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση).

Δείτε επίσης

Απάντηση ΙΕΠ στην ανακοίνωση της ΕΜΕ περί εκτός παιδαγωγικού τόπου και χρόνου Αναλυτικών Προγραμμάτων
Ατομα με Οπτική Αναπηρία: Παραδόθηκε το πόρισμα της Ομάδας Εργασίας στους Φορείς

Πριν φύγετε

Νέα Προγράμματα Σπουδών 2021: Δείτε τα όπως κοινοποιήθηκαν από το ΙΕΠ
Διεθνής διάκριση της Ελλάδας στην εκπαιδευτική πολιτική, μετά τη βράβευση για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply