Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

112 και για κλειστά σχολεία, αντί να ψάχνουν οι γονείς στα site, δήλωσε ο Υπουργός Β. Κικίλιας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

112 και για κλειστά σχολεία, αντί να ψάχνουν οι γονείς στα site, δήλωσε ο Υπουργός Β. Κικίλιας – Τι είπε για τη διεύρυνση της χρήσης του 112 και για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στο Star και στη δημοσιογράφο Μάρα Ζαχαρέα.

112 και για κλειστά σχολεία

Διευρύνεται η χρήση του 112 και θα αξιοποιηθεί για την άμεση λήψη επιπρόσθετων μέτρων πρόληψης, ανάμεσα στα οποία θα είναι η πληροφόρηση ποια σχολεία θα παραμείνουν κλειστά σε περίπτωση κακοκαιρίας, αν υπάρχει μερική ή ολική απαγόρευση της κυκλοφορίας κ.α, όπως δήλωσε ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κος Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη εχθές Τρίτη βράδυ στο κεντρικό δελτίο του Star και στη δημοσιογράφο Μάρα Ζαχαρέα και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο του Υπουργείου, το οποίο έχει ως κεντρικό άξονα την πρόληψη και εστιάζει στα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται πριν την εκδήλωση κρίσεων, προκειμένου αυτές να μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά.

Αναλυτικά είπε για τη διεύρυνση χρήσης του 112

“Το 112 είναι ένα εργαλείο πολύτιμο, αποδείχθηκε στην κρίση. Δεν είναι προληπτικό, είναι υποχρεωτικό και ορίζει τις συνθήκες τις οποίες πρέπει να ακολουθήσουμε. Διευρύνεται λοιπόν και δίνει τη δυνατότητα αντί να ψάχνουν οι γονείς στα site ή σε μια ανακοίνωση ενός Υπουργού να δουν αν θα πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο, αν κινδυνεύουν, αν πρέπει να πάνε στη δουλειά τους, αν υπάρχει μερική ή ολική απαγόρευση της κυκλοφορίας και ποια μέτρα πρέπει να υπάρχουν, να ενημερώνονται όλοι άμεσα από το 112. Επίσης υπάρχει υποχρέωση προληπτικά σε όλους τους υπεύθυνους, στους Δήμους, τις Περιφέρειες και το κράτος να ενημερώνουν το 112 το ΕΣΚΕΔΙΚ έτσι ώστε να υπάρχει νωρίς συνολική εικόνα και να μπορούμε ενιαία να αντιμετωπίζουμε τις κρίσεις”.

Δείτε επίσης

Νομοθετικές πρωτοβουλίες Υπ. Παιδείας: Eνίσχυση Επαγγελματικής Εκπ/σης-Αναβάθμιση ΔΠΘ-Λειτουργία Ακαδ. Αθηνών 

Προσφυγή από τον Υπουργό Παιδείας για την απεργία-αποχή από τους Μέντορες και Ενδοσχολικούς Συντονιστές 

Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα με στέρηση αποδοχών ενός μήνα η μη ανταπόκριση 

 Πρόεδρος ΑΣΕΠ-διοριστέοι 2008: “Δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι ο επιτυχών είναι και διοριστέος”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση