Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

12η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ-Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο: Αιτήσεις από 6 έως 12.12.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

12η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ-Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο: Αιτήσεις από την Τρίτη, 06 Δεκεμβρίου και ώρα 13.00 μέχρι την Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου, 2022 και ώρα 13.00. 

12η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ

Σύμφωνα με ενημέρωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), από την Τρίτη, 06 Δεκεμβρίου και ώρα 13.00 μέχρι την Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου, 2022 και ώρα 13.00 θα ανοίξει ξανά το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).

• Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
• Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου, 2022 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν την επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών.
 Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται με προσωπικούς κωδικούς taxis.
• Η βεβαίωση θα είναι διαθέσιμη μέσω του μητρώου του ΙΕΠ μετά την ολοκλήρωση των δύο φάσεων (Α και Β).

Για τους εκπαιδευτικούς που τοποθετούνται για πρώτη φορά σε Νηπιαγωγεία, το ΙΕΠ επισημαίνει τα εξής:

Κατά τις πρώτες δύο εβδομάδες, οι εκπαιδευτικοί δεν ξεκινούν δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα, αλλά παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών αλλά και των ίδιων με το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 συνεργάζονται με τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου και τις/τους νηπιαγωγούς ώστε α) να μελετήσουν τον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου και της τάξης, β) να εξοικειωθούν με τα διαθέσιμα μέσα και υλικά του Νηπιαγωγείου, γ) να παρατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην τάξη και δ) να γνωρίσουν τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών. Οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται επίσης μεταξύ τους για το σχεδιασμό και την οργάνωση των δημιουργικών δραστηριοτήτων στα αγγλικά αναπτύσσοντας εκπαιδευτικά σενάρια, τα οποία θα αξιοποιήσουν όταν θα ξεκινήσουν οι δραστηριότητες στα αγγλικά.

Μετά την παρέλευση των δύο πρώτων εβδομάδων (4 διδακτικών ωρών), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 μπορούν να ξεκινήσουν την εφαρμογή των δραστηριοτήτων αφού συμβουλευτούν το εκπαιδευτικό υλικό και τα σενάρια που είναι διαθέσιμα στην Εκπαιδευτική Πύλη του ΕΑΝ (ean.auth.gr), ώστε να τα αξιοποιήσουν σε συνεργασία με τον/τη Νηπιαγωγό. Σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να διατεθεί ή να χρησιμοποιηθεί έντυπο εκπαιδευτικό υλικό στην αγγλική γλώσσα (εγχειρίδια κ.λπ.) εκτός βιβλίων λογοτεχνίας για παιδιά (ιστορίες, παραμύθια κ.λπ.). Τονίζεται ότι η έμφαση δίνεται στον προφορικό λόγο και δεν αναμένεται από τα παιδιά γραφή και ανάγνωση στην αγγλική γλώσσα.

Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες, δείτε τις οδηγίες επιμόρφωσης ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Επιμορφωτικά προγράμματα ΙΕΠ: Ποια πραγματοποιήθηκαν-ποια ολοκληρώνονται-ποια προγραμματίζονται 

Υπουργείο Παιδείας-αξιολόγηση: Προχωρά κανονικά-Διευκρινίσεις για δημοσιεύματα για δήθεν αναβολές 

 Νέοι Διευθυντές σχολικών μονάδων: Τον Σεπτέμβριο του 2023 αναλαμβάνουν υπηρεσία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση