Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

14.711 σχόλια στη Διαβούλευση στο Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας | Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

14.711 σχόλια στη Διαβούλευση στο Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας: “Δείγμα των σοβαρών αντιρρήσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων” – Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ.

14.711 σχόλια στη Διαβούλευση

Ανακοίνωση

Με 14.711 σχόλια ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου «Κεραμέως»

Με 14.711 σχόλια ολοκληρώθηκε η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου & άλλες διατάξεις».

Το σχέδιο νόμου, το οποίο κατατέθηκε εν μέσω πανδημίας και με τα σχολεία κλειστά, έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα, με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ), την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) και την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) να ζητούν την άμεση απόσυρσή του.

Η νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης συρρικνώνει τη δημόσια εκπαίδευση και επαναφέρει την «κανονικότητα» των μνημονιακών χρόνων.

Μεταξύ άλλων, προβλέπει την αύξηση του εξεταστικού φόρτου και την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, την επαναφορά της τιμωρητικής αξιολόγησης, την υποβάθμιση των ΕΠΑΛ, την επαναφορά της διαγωγής των μαθητών, την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στο Δημοτικό και τη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου.

Δείγμα των σοβαρών αντιρρήσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων αποτελούν τα 14.711 σχόλια επί του νομοσχεδίου στον ιστότοπο της Δημόσιας Διαβούλευσης.

Πιο συγκεκριμένα, τα 10 άρθρα που συγκέντρωσαν τα περισσότερα σχόλια είναι τα εξής:

▸ Δείτε εδώ όλα τα σχόλια ανά άρθρο του νομοσχεδίου στον ιστότοπο της Δημόσιας Διαβούλευσης

 Δείτε ακόμη

Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ): Υπόμνημα επί του σχεδίου νόμου του ΥΠΑΙΘ
Ενωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας: Σύγχυση ρόλων δημιουργεί ο “εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης”
Υπόμνημα ΠΟΣΕΕΠΕΑ για το νομοσχέδιο: Zητά την απόσυρση του και την πρόσκληση της Oμοσπονδίας σε διάλογο
Υπουργείο Παιδείας-ΔΟΕ: Προσλήψεις Γενικής με προσωρινούς Πίνακες-Εγγραφές μαθητών από ηλεκτρονική πλατφόρμα
Κάλεσμα φορέων Κοινωνικών Επιστημών: Από την ΠΕΕΚΕ για το νομοσχέδιο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση