Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

200 χρόνια από την Απελευθέρωση της Λιβαδειάς: Μια εκπαιδευτική δραστηριότητα του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

200 χρόνια από την Απελευθέρωση της Λιβαδειάς: “Το μυστήριο του αγωνιστή του 1821” – Mια εκπαιδευτική δραστηριότητα του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς.

Το ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς παρουσιάζει ένα εκπαιδευτικό πακέτο για τα 200 χρόνια από την Απελευθέρωση της Λιβαδειάς.

Το πακέτο περιλαμβάνει τοπική ιστορία, χρήση tablet, QR code, πλατφόρμα geocaching, κ.α..

Αναλυτικά η Ανακοίνωση του ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς

Με αφορμή τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση της Λιβαδειάς, δημιουργήσαμε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα με τίτλο:

“Το μυστήριο του αγωνιστή του 1821”.

Η δραστηριότητα απευθύνεται σε μαθητές, αλλά και σε ενήλικες που ενδιαφέρονται για την τοπική ιστορία και για καινοτόμους τρόπους προσέγγισης και παρουσίασής της.

Σκοπός της δραστηριότητας, για όποιον/α την υλοποιήσει, είναι:

Να γνωρίσει έναν λιγότερο γνωστό αγωνιστή του 1821 που έδρασε, έζησε και πέθανε στην πόλη μας τη Λιβαδειά.

Να εντοπίσει τοπικά μνημεία που αποτελούν ιστορικά σημεία αναφοράς.

Να εξοικειωθεί με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (tablet, QR code, πλατφόρμα geocaching).

Να εξασκηθεί σε δεξιότητες αντίληψης (παρατηρητικότητας, οπτικής αναζήτησης και σύνθεσης).

Να εξασκηθεί σε κοινωνικές δεξιότητες που απαιτούν συνεργασία.

Να ακονίσει το μυαλό του, να μάθει και να διασκεδάσει!

Ολοκληρώνοντας τη δραστηριότητα,

αν κάποιος/α θέλει να μάθει περισσότερα για τον ήρωα του μυστηρίου και την προσφορά του στην Απελευθέρωση της Λιβαδειάς και στην Επανάσταση του ‘21, μπορεί να ξεφυλλίσει τα ψηφιακά βιβλία και να ακολουθήσει τους συνδέσμους που βρίσκονται στο τέλος του κειμένου.

Δείτε από εδώ:  http://eeeekliv.blogspot.com/2021/03/200.html

Δείτε επίσης

ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς: Oι παρουσιάσεις στο webinar της ΔΔΕ Βοιωτίας
ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς-Εναέρια εκγύμναση: Ποια τα οφέλη της τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο
ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς και Ικαρίας: Αποκριάτικοι χοροί και έθιμα του τόπου μου-Πρόγραμμα συνεκπαίδευσης

Δείτε ακόμη

Ομάδα εργασίας αποτίμησης νομοθετικού πλαισίου και βελτιωτικών αλλαγών εκπαίδευσης ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση