“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

4.500 μόνιμοι διορισμοί: Προχωρά η διαδικασία – Ενημέρωση από την Πολιτική Ηγεσία του Υπ. Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

4.500 μόνιμοι διορισμοί: Προχωρά η διαδικασία – Ενημέρωση μετά από σειρά συναντήσεων με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

4.500 μόνιμοι διορισμοί: Προχωρά η διαδικασία – Ενημέρωση από την Πολιτική Ηγεσία του Υπ. Παιδείας

Μετά από σειρά συναντήσεων και σημερινή ενημέρωση που είχαμε από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με το θέμα των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή, επισημαίνουμε τα εξής:

Ξεκάθαρα η διαδικασία για τους 4.500 μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα για την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και όλες οι προσπάθειες είναι προς την κατεύθυνση ολοκλήρωσης αυτού του εγχειρήματος.

Από κει και πέρα γίνονται όλες οι ενδεδειγμένες κινήσεις και επαφές, ώστε να επιλυθούν διάφορα διαδικαστικά θέματα και να εισέλθει η διαδικασία των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην τελική ευθεία, αν και ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά.

_____________________________________

Δείτε επίσης:

Ο Πρωθυπουργός στο Υπουργείο Παιδείας αύριο Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Τελικά, αύριο, Παρασκευή 12 Ιουλίου στις 9.00 η ώρα, θα πραγματοποιήσει συνάντηση με την Πολιτική Ηγεσία ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκεπτόμενος το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης θα συζητηθεί το σχέδιο της Κυβέρνησης για την Παιδεία.

Υπενθυμίζουμε πως εξαιτίας των έκτακτων γεγονότων στη Χαλκιδική, η προγραμματισμένη για σήμερα επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, ανεβλήθη.

_____________________________________

Προτεραιότητες Παιδείας: 8 βασικά σημεία του Κυβερνητικού σχεδιασμού

Tα βασικά σημεία του Κυβερνητικού σχεδιασμού αναφορικά με το Yπουργείο Παιδείας είναι τα ακόλουθα:

Στρατηγικές Επιλογές

Εκπαίδευση που απελευθερώνει το δυναμικό των Ελλήνων.

Στόχοι

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο.

Ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από λύση ανάγκης για λίγους, σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

Ανώτατη Εκπαίδευση: Για ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Πανεπιστήμιο.

Αμεσες Κυβερνητικές Προτεραιότητες
  • Απελευθέρωση του σχολείου από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου – Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.
  • Έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων πληροφορικής και ξένων γλωσσών.
  • Ουσιαστικός σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.
  • Ενίσχυση του θεσμού των προτύπων και των πειραματικών σχολείων.
  • Ανασχεδιασμός της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Ενίσχυση Ειδικής Αγωγής.
  • Ίδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.
  • Κατάργηση του Ασύλου ανομίας και πραγματική προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.

Δείτε ακόμη:

Το Πρόγραμμα για την Παιδεία της Νέας Δημοκρατίας

Πολιτική Ηγεσία Υπουργείου Παιδείας: Ν. Κεραμέως Υπουργός – Σ. Ζαχαράκη και Β. Διγαλάκης Υφυπουργοί – Βιογραφικά

Παράδοση – Παραλαβή Υπουργείου Παιδείας: Τι ειπώθηκε

Προτεραιότητες Παιδείας: 8 βασικά σημεία του Κυβερνητικού σχεδιασμού

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση