Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

80 κενά καθηγητών στις Κυκλάδες λίγο πριν το Πάσχα: Ανακοίνωση Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

80 κενά καθηγητών στις Κυκλάδες λίγο πριν το Πάσχα: Ανακοίνωση Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων-ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας, ΕΛΜΕ Πάρου-Αντιπάρου.

80 κενά καθηγητών στις Κυκλάδες – Α’ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ – Ανακοίνωση
ΕΛΜΕ Επαρχίας ΘΗΡΑΣ, ΕΛΜΕ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ 80 ΚΕΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Δεκάδες κενά σε μαθήματα γενικής εκπαίδευσης – 14 μαθητές παράλληλης στήριξης χωρίς καμία βοήθεια – Καμία πρόσληψη σε τμήματα ένταξης και υποδοχής

Πλήρης αναλγησία απέναντι στις ανάγκες των μαθητών μας! Τέλη Μάρτη και λίγες βδομάδες πριν το Πάσχα από τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Κυκλάδες λείπουν περίπου 80 καθηγητές.

Υπάρχουν πολλά κενά σε μαθήματα γενικής εκπαίδευσης και ειδικά μαθήματα πανελλαδικών εξετάσεων, μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που έχουν γνωμάτευση για παράλληλη στήριξη δεν έχουν καμία βοήθεια και τα τμήματα ένταξης και υποδοχής είναι στη μεγάλη τους πλειοψηφία κενά…

Παράλληλα εκατοντάδες μαθητές στα μικρότερα νησιά των Κυκλάδων δεν διδάσκονται εδώ και χρόνια καλλιτεχνικά μαθήματα, Γυμναστική και ξένες γλώσσες…

Την ίδια στιγμή ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας κ. Κόπτσης, στέλνει «φιρμάνια» με τα οποία καλεί με κάθε τρόπο τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να βρουν τρόπο και να καλύψουν την διδακτέα ύλη, χωρίς να γίνεται ούτε λόγος για τις ελλείψεις των εκπαιδευτικών, τη νόσηση πολλών συναδέλφων και μαθητών από τον covid-19, τις χαμένες διδακτικές ώρες λόγω κακοκαιρίας…

Το Υπουργείο Παιδείας, εντείνει την υποβάθμιση και απαξίωση του δημόσιου σχολείου και του ρόλου των εκπαιδευτικών, λειτουργώντας με τη λογική του «Αποφασίζομεν και Διατάσσομεν»…

Ταυτόχρονα Υπουργός Παιδείας και κυβέρνηση προωθούν την «αυτονομία» και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων μέσω της «Εσωτερικής Αξιολόγησης» στα σχολεία, η οποία αναμένεται να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο Δημόσιο σχολείο.

Για άλλη μια χρονιά αποδεικνύεται ότι η Παιδεία δεν βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης ενώ η υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών και ο εξοβελισμός των καλλιτεχνικών μαθημάτων και των κοινωνικών επιστημών από το σχολείο έχουν ως αποτέλεσμα την αντίστοιχη συνεχή υποβάθμιση του ανθρωπιστικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης του δημόσιου σχολείου.

Τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά και οι σοβαρές ελλείψεις στην εκπαίδευση μπορούν να λυθούν μόνο με ένα τρόπο:

ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες όμως δεν υπολογίζονται με βάση τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς ούτε με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Απέναντι σε όλους τους σχεδιασμούς για ένα “φτηνό” και υποβαθμισμένο δημόσιο σχολείο εμείς συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης. Ο κόσμος της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι και οι γονείς θα υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο. Θα ακυρώσουμε στην πράξη, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, κάθε πολιτικό σχεδιασμό που υπονομεύει το μέλλον της νέας γενιάς.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Κάλυψη από την αρχή της χρονιάς όλων των κενών και των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών μας. Άμεσα μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών σε Γενική και Ειδική Αγωγή.

Δείτε επίσης

Ενημέρωση για νέους διορισμούς-νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Ιδρυση Τμημάτων Ενταξης-Κανονισμό Λειτουργίας ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΕΕΚ 

Μόνιμοι διορισμοί 2022: Από τους υπάρχοντες  πίνακες-Τέλος Απριλίου θα έχουμε αριθμό-Από τι θα εξαρτηθεί 

Η απάντηση στο εξώδικο για τη νέα Προκήρυξη Ειδικής Αγωγής από το Υπουργείο Παιδείας 

 Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ06: Ζητούν σύσταση νέων οργανικών θέσεων και μόνιμους διορισμούς 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση