Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Α Φάση 2023-24-Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας: 7.105 αναπληρωτές-Σύγκριση με πέρσι-Xρον/μμα πρόσληψης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Α Φάση 2023-24-Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας: 7.105 αναπληρωτές-Σύγκριση με πέρσι – Τα ονόματα των εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν – Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα – Το Χρονοδιάγραμμα πρόσληψης.

Α Φάση 2023-24-Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας

Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι προσλήψεις   εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2023-2024, στην Α Φάση προσλήψεων.

Συγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε ότι για το διδακτικό έτος 2023-2024 προσλαμβάνονται 7.105 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως προσωρινοί αναπληρωτές για την Α Φάση προσλήψεων:

Στη Γενική Εκπαίδευση

4.898 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση

Δείτε τα ονόματα ΕΔΩ

___________________________

Στα Μουσικά σχολεία

192 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 και ΤΕ16 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 39 αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης.

Δείτε τα ονόματα ΕΔΩ

___________________________

Στην Ειδική Αγωγή

1.976 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ).

Δείτε τα ονόματα ΕΔΩ

___________________________

Α Φάση 2023-24-Προσλήψεις Δευτεροβάθμιας

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Πέμπτη 7 έως την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023. 

___________________________

Τι προσλήψεις είχαμε πέρσι και πρόπερσι στην Α Φάση

Για το περσινό σχολικό έτος 2022-23 οι προσλήψεις για την Α Φάση, εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ανήλθαν σε 8.468, 3.440 περισσότερες από τις 5.612 πρόπερσι, το σχολικό έτος 2021-22.

Δείτε τον περσινό αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας της Α Φάσης για το 2022-23 ΕΔΩ 

___________________________

Διαδικασία τοποθέτησης

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

___________________________
Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα

H διαδικασία έως την ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών δίδεται ακολούθως με την μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.

Σχολική μονάδα στην περιοχή πρόσληψης πότε θα δηλώσω; Πότε θα ενημερωθώ σε ποιο σχολείο προσλήφθηκα; Πότε αναλαμβάνω υπηρεσία; Πήγα, τι κάνω από εδώ και πέρα; Εχω κάποια επίπτωση αν δεν αναλάβω υπηρεσία; Θα ήθελα να έχω, ως Αναπληρωτής, συνοπτικές πληροφορίες για να κάνω τα πρώτα μου βήματα με ασφάλεια.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Πως μπορώ να βρω σχολικές μονάδες της χώρας: Χάρτης Μονάδων ΠΣΔ-Οδηγίες χρήσης 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Παράλληλη Στήριξη 2023: Για “Πρόγραμμα Εξοικονομώ” κατηγορούν εκπαιδευτικοί το Υπουργείο Παιδείας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply