Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΑΔΕΔΥ-ατομική αξιολόγηση: Aπεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια της στοχοθεσίας & αξιολόγησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΑΔΕΔΥ-ατομική αξιολόγηση: Aπεργία αποχή από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια της στοχοθεσίας & αξιολόγησης του ν. 4940/2022.

ΑΔΕΔΥ-ατομική αξιολόγηση

Με Απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ  προκηρύσσεται “απεργίααποχή” από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια της στοχοθεσίας & αξιολόγησης του νόμου 4940/2022.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ

ΑΠΟΦΑΣΗ του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

2 Μαρτίου 2023

Προκήρυξη «απεργίας – αποχής» από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια της στοχοθεσίας & αξιολόγησης του ν. 4940/2022

Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στη συνεδρίαση της 2ας Μαρτίου 2023 αποφάσισε να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να απαιτήσει και να επιτύχει την ανάκληση των ρυθμίσεων του ν. 4940/2022, που αφορούν στην «αντιδραστική» στοχοθεσία και «αξιολόγηση» για τους υπαλλήλους των δημοσίων υπηρεσιών υπουργείων, Δήμων, Περιφερειών, ΕΦΚΑ και λοιπών φορέων του δημόσιου τομέα και την ακύρωση της εφαρμογής τους, και συγκεκριμένα:

  • Προκήρυξη «απεργίας-αποχής» για όλους τους εμπλεκόμενους υπαλλήλους και προϊσταμένους, από όλες τις διαδικασίες και όλα τα στάδια, όπως αυτά προβλέπονται από τον ν.4940/2022, με έναρξη την αξιολογική περίοδο του έτους 2023.
  • Κοινοποίηση ενημερωτικού υλικού σε όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και τους εργαζόμενους που αφορά.
  • Προώθηση όλων των απαραίτητων ενεργειών, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της ανάκλησης των αναφερομένων ρυθμίσεων του ν. 4940/2022 και την ακύρωση της εφαρμογής τους.

Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. θεωρεί ότι οι διακηρυκτικοί τόνοι για «μεταρρύθμιση – τομή», που η εφαρμογή της θα οδηγήσει στη «βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών και φορέων του δημόσιου τομέα» (άρθρο 1) και στην επιβράβευση των «παραγωγικών»!!! Δημοσίων Υπαλλήλων με μπόνους είναι ψευδεπίγραφη, αφού και η «νέα» αξιολόγηση παραμένει αντιδραστική και μηχανισμός που στοχεύει στη «διάσπαση», στη χειραγώγηση και υποταγή των δημοσίων υπαλλήλων στην απαρέγκλιτη προώθηση υλοποίησης της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής (άρθρο 23).

Η άμεση σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική εξέλιξη και το βαθμό επίτευξης στόχων που προωθείται μέσα από το λεγόμενο «σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής», θα οδηγήσει στη συρρίκνωση μισθών και συντάξεων, στην εξέλιξη των αρεστών, ενώ ανοίγει ο δρόμος για την εντατικοποίηση της εργασίας, με εργαζόμενους σιωπηλούς και φοβισμένους. Ταυτόχρονα ενώ στο όποιο παραγόμενο αποτέλεσμα μιας υπηρεσίας συμβάλουν όλοι οι «κρίκοι» η εφαρμογή της ρύθμισης αυτής (άρθρο 23) το παραβλέπει σκόπιμα, με αποτέλεσμα να οδηγεί σε επιλεκτική κατανομή.

Μέσα από ένα δαιδαλώδες σύστημα με κριτήρια υποκειμενικά και μη μετρήσιμα, που προσπερνά την τραγική υποστελέχωση των υπηρεσιών και την έλλειψη εξοπλισμού και μέσων, με ρυθμίσεις που μεταθέτουν ευθύνες που δεν τους αναλογούν σε προϊσταμένους και υπαλλήλους και έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα (άρθρο 10 παρ. 2, άρθρο 12 παρ. 2, άρθρα 14 & 15), η αξιολόγηση που προωθείται, δεν έχει καμία σχέση με την απαίτηση για υπηρεσίες σύγχρονες και ποιοτικές, που θα καλύπτουν τις ανάγκες του λαού.

Από το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Δείτε επίσης

Στάσεις εργασίας ΟΛΜΕ από Δευτέρα 06 έως και Παρασκευή 10.03.2023 για αποτροπή της ατομικής αξιολόγησης 

Ενέργειες αποτροπής ατομικής αξιολόγησης από ΟΛΜΕ-Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή 

ΔΟΕ-Βήματα αποτροπής ατομικής αξιολόγησης-Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία/αποχή-Γνωμοδότηση νομικής κάλυψης 

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΙΕΠ για την εισαγωγική επιμόρφωση τη Δευτέρα 6 Μαρτίου-Ανακοίνωση ΟΛΜΕ

 ΕΚΠΑ για εισαγωγική επιμόρφωση: Να αποσυρθεί το συγκεκριμένο “εκπαιδευτικό υλικό”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση