Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αδικία για τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αδικία για τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.: Ερώτηση στη Βουλή από τη Χαρά Κεφαλίδου του Κινήματος Αλλαγής (ΚΙΝΑΛ).

Αδικία για τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής

Ερώτηση κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, Bουλευτής Δράμας, και υπεύθυνη τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

________________________

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Η Ερώτηση

 Προς: Την Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Αδικία για τους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

 Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΓΕΠΕ) έχει εκφράσει έντονα τη διαμαρτυρία της στο υπουργείο Παιδείας, γιατί φέτος για ενδέκατη συνεχή χρονιά εμφανίστηκαν και πάλι τα κενά για τις προσλήψεις Αναπληρωτών ΠΕ07 στις Πρωτοβάθμιες Διευθύνσεις με Μειωμένο Ωράριο.

Οι προσλήψεις γίνονται με Μειωμένο Ωράριο (το ανώτερο 15 ώρες),

το οποίο δεν τροποποιείται σε Πλήρες Ωράριο (24 ώρες), ακόμα κι αν υπάρχουν κενά στη γερμανική Γλώσσα σε άλλα σχολεία ή στο Ολοήμερο και στην Ευέλικτη Ζώνη στα σχολεία, όπου εργάζονται οι Αναπληρωτές Μειωμένου Ωραρίου και θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους και αυτό συμβαίνει μάλιστα από την πρώτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Επειδή όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες στο Δημοτικό

προσλαμβάνονται και εργάζονται με Πλήρες Ωράριο, διδάσκοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς τους αλλά και συμπληρώνοντας το ωράριό τους με ώρες στο Ολοήμερο και στην Ευέλικτη Ζώνη, εκτός από τους ΠΕ07 – Γερμανικής και ΠΕ05 – Γαλλικής.

Επειδή επισημαίνουν ότι πολλές περιοχές μένουν κενές από Γερμανικά,

καθώς οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία λόγω του κόστους ζωής, αν δεν αναβαθμιστούν σε Πλήρους Ωραρίου και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται δυσμενείς συνθήκες για την διδασκαλία του μαθήματος στους μαθητές, που έχουν επιλέξει τα Γερμανικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα.

Ζητούν λοιπόν ίσες ευκαιρίες για όλες τις ειδικότητες

και υπενθυμίζουν ότι λόγω του μειωμένου μηνιαίου μισθού, που ανάγεται στο διδακτικό τους ωράριο, οι εκπαιδευτικοί ΑΜΩ (π.χ. ΑΜΩ με 15 ώρες έχει μηνιαίο μισθό 530 ευρώ) δεν μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς και αδυνατούν να αναλάβουν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η υπουργός:
  1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την άρση της αδικίας στους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. που καταγγέλλεται από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΓΕΠΕ) και την ισότιμη και ισόνομη μεταχείρισή τους με τους λοιπούς συναδέλφους τους ώστε να εργάζονται και αυτοί με Πλήρες Ωράριο;
  2. Θα ληφθούν οι απαραίτητες και αναγκαίες πρόνοιες και προβλέψεις ούτως ώστε τη νέα σχολική χρονιά 2021-2022 να μην επαναληφθεί η αδικία αυτή στους Αναπληρωτές Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας και να μπορούν να εργάζονται και αυτοί με Πλήρες Ωράριο;
  3. Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις και οι κατάλληλες συνθήκες για τη διδασκαλία του μαθήματος Γερμανικών στους μαθητές που τα έχουν επιλέξει ως δεύτερη ξένη γλώσσα;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Δείτε επίσης

Μαθητές Εσπερινών Λυκείων: Η στήριξή τους αυτονόητη υποχρέωση της Πολιτείας-Ερώτηση στη Βουλή
Ερώτηση στη Βουλή: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ΠΕ02) κατά παρέκκλιση του άρθρου 48 του ν. 4692/2020
Διαδικασία Ταχύρρυθμης Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση | Ενημέρωση
ΕΝΕΕΓΥΛ Πειραιά: Αποχή μαθητών από τα μαθήματα-Ανακοίνωση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply