Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προάσπιση εκπαίδευσης γυναικών στο Αφγανιστάν: Ομόφωνα δεκτή από την Ε.Ε η πρόταση της Ν. Κεραμέως

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αφγανιστάν: Προάσπιση της εκπαίδευσης όλων των γυναικών-Ομόφωνα δεκτή από την Ευρωπαϊκή Ενωση η πρόταση της Υπουργού ΠΑΙΘ Νίκης Κεραμέως.

H πρόταση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως για την προάσπιση της εκπαίδευσης όλων των γυναικών στο Αφγανιστάν υποστηρίχθηκε ομόφωνα από όλους τους Υπουργούς Παιδείας των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατά τη σημερινή Σύνοδο του Συμβουλίου στις Βρυξέλλες.

Μάλιστα η πρόταση που υπέβαλε πρόσφατα η κα Κεραμέως στη Σλοβένα ομόλογό της

και Προεδρεύουσα του Συμβουλίου των Υπουργών Παιδείας Simona Kustec για το τρέχον εξάμηνο, αποτέλεσε τη βάση της Κοινής Δήλωσης (Joint Statement) που συνυπέγραψαν σήμερα και οι 27 Υπουργοί, ζητώντας από τις Αρχές του Αφγανιστάν, εκ μέρους της ΕΕ, να εξασφαλίσουν έμπρακτα την ελεύθερη πρόσβαση όλων των γυναικών σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης της χώρας.

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ

Στο πλαίσιο του Συμβουλίου των Υπουργών Παιδείας και Νεολαίας, συζητήθηκαν επιπλέον τρεις θεματικές: ψηφιακή εκπαίδευση και δεξιότητες, επενδύσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανασυγκρότησης στην εκπαίδευση, καθώς και χώροι νεολαίας.

  1. Ως προς την ψηφιακή εκπαίδευση και τις δεξιότητες, η Υπουργός ανέπτυξε τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου σε δύο άξονες: στη γενική εκπαίδευση, μέσω των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, και στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, μέσω της δρομολογηθείσας αναβάθμισης τεχνολογικών εξοπλισμών και λοιπών υποδομών με πάνω από 400 εκ. ευρώ αλλά και ανανέωσης σε προσφερόμενες ειδικότητες (π.χ. σχεδιαστές ιστοσελίδων) και εκπαιδευτική ύλη.
  2. Κατά τη δεύτερη συζήτηση για τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανασυγκρότησης, η Νίκη Κεραμέως παρουσίασε τις τρεις συνιστώσες του προγράμματος επενδύσεων στη χώρα μας: τον ψηφιακό μετασχηματισμό της γενικής εκπαίδευσης, την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και την Αριστεία και Καινοτομία στα Πανεπιστήμια. Συνολικά, για την εκπαίδευση στην Ελλάδα εξασφαλίστηκε το ποσό των 1,3 δις από το Ταμείο.
  3. Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου για τη νεολαία, η Υπουργός Παιδείας ανέδειξε τη σπουδαιότητα της ενίσχυσης της συμμετοχής των νέων στα κοινά, που η χώρα μας υλοποιεί, μεταξύ άλλων, μέσω α. του εφοδιασμού των νέων με τις αναγκαίες ψηφιακές και άλλες δεξιότητες, όπως η κριτική σκέψη, και β. της έμπρακτης στήριξης για τη συμμετοχή των νέων και την πρόσβαση όλων στο δημόσιο διάλογο, ιδιαίτερα όσων ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, όπως π.χ. με τη δωρεά voucher για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού και με το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση.
Μετά το πέρας της Συνόδου των Υπουργών Παιδείας και Νεολαίας των Κρατών-Μελών ΕΕ,

η κα Νίκη Κεραμέως θα πραγματοποιήσει συνάντηση εργασίας με Έλληνες Ευρωβουλευτές όλων των Κοινοβουλευτικών Ομάδων, προκειμένου να τους ενημερώσει για τις εξελίξεις στην Παιδεία, να ακούσει τις απόψεις και τις προτάσεις τους και να συζητήσουν για θέματα ελληνικής και ευρωπαϊκής επικαιρότητας.

Την Τρίτη, 30.11.2021,

η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συμμετάσχει στο Υπουργικό Συμβούλιο της Κυβέρνησης εξ αποστάσεως και στη συνέχεια θα συναντήσει, για θέματα που άπτονται της εκπαιδευτικής πολιτικής, τους Επιτρόπους Helena Dalli, αρμόδια για θέματα Ένταξης και Ισότητας και Nicolas Schmit, αρμόδιο για θέματα Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Δείτε επίσης

Παρουσίαση νέων προγραμμάτων σπουδών από ΙΕΠ: Διαδικτυακά από Δευτέρα 6 έως 9 Δεκεμβρίου 2021
Υπουργείο Παιδείας-εορτασμός 1821: Ολοκληρώνεται το διήμερο επετειακών εκδηλώσεων στο Μέγαρο Μουσικής
Κεραμέως στην ΕΡΤ: Καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων-Τι είπε για τον χωρισμό τμημάτων

Πριν φύγετε

Προϋπολογισμός 2022-Υπουργείο Παιδείας: Τι περιλαμβάνει για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εθνική Ημέρα ΑμεΑ-Ερευνα ΕΣΑμεΑ: Παρουσίαση δημοσκόπησης με αφορμή την 3η Δεκέμβρη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση