Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αύξηση κλειστών Λυκείων-πλήρως ή μερικώς λόγω κρουσμάτων κορονοϊού: Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αύξηση κλειστών Λυκείων-πλήρως ή μερικώς λόγω κρουσμάτων κορονοϊού: Δευτέρα 19 Απριλίου 2021, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αύξηση κλειστών Λυκείων

Σχετικά με την αναστολή λειτουργίας δομών εκπαίδευσης εξ αιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, σήμερα 19.04.2021 και ώρα 13:15 έχουμε, σε σχέση με την προηγούμενη Παρασκευή 16.04.2021, αυξητική τάση.

Η σημερινή εικόνα είναι η παρακάτω:
  • Σχολικές μονάδες (Λύκεια και ΣΜΕΑΕ)  σε πλήρη αναστολή: Tο ποσοστό ανέρχεται στο 1,2460%.
  • Σχολικές Μονάδες (Λύκεια και ΣΜΕΑΕ) σε μερική αναστολή-Αναστολή Τμημάτων: Tο ποσοστό ανέρχεται στο 0,7061%.
  • Λύκεια σε μερική αναστολή: 140
  • Λύκεια σε πλήρη αναστολή: 7
  • Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) σε μερική αναστολή: 10
  • Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) σε πλήρη αναστολή: 20

Δεν περιλαμβάνονται σχολεία σε υποχρεωτική αναστολή λόγω lockdown.

Υπενθυμίζουμε πως την προηγούμενη Παρασκευή 16.04.2021 είχαμε την παρακάτω εικόνα:
  • Σχολικές μονάδες με πλήρης αναστολή: 1,0619%.
  • Τμήματα με μερική αναστολή: 0,2065%.
  • Λύκεια σε μερική αναστολή: 58
  • Λύκεια σε πλήρη αναστολή: 2
  • Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) σε μερική αναστολή: 22
  • Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) σε πλήρη αναστολή: 7

______________

Πως λαμβάνεται η απόφαση για τη διακοπή λειτουργίας Τμημάτων ή Σχολικών Μονάδων λόγω κρουσμάτων κορονοϊού-covid 19

Η απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας Τμημάτων Σχολικής Μονάδας ή ολόκληρης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνεται από τον Διευθυντή Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του (Παράρτημα 2).

Για τη σχετική γνώμη και απόφαση λαμβάνονται υπόψη οι παραπάνω οδηγίες, καθώς και τα τοπικά επιδημιολογικά και κοινωνικά δεδομένα.

Εφόσον καταγράφεται τουλάχιστον ένα επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19

είτε σε μαθητή είτε σε μέλος του εκπαιδευτικού ή άλλου προσωπικού, ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας έχει την ευθύνη για την ενημέρωση α/ του Διευθυντή της οικείας Α ́βάθμιας ή Β ́βάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β/ του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας ή του αντικαταστάτη του.

Εφόσον αποφασιστεί η αναστολή της λειτουργίας

Τμήματος ή Τμημάτων του σχολείου ή όλης της Σχολικής Μονάδας, ενημερώνεται ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας και με ευθύνη του οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς/κηδεμόνες.

Επίσης,

με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης, καταχωρείται στη βάση δεδομένων του Πληροφοριακού Συστήματος myschool η πληροφορία για την αναστολή αυτή.

Δείτε επίσης

Οδηγίες προς Διευθυντές σχολείων για τα self test | Εγγραφο
Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Την Τετάρτη 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείνουν ραντεβού
Ενημέρωση για υποχρεωτικό self test σε μαθητές, εκπ/κούς, ΕΕΠ-ΕΒΠ, λοιπό προσωπικό | Εγκύκλιος
Self test-Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης: Η Κοινή Υπουργική Απόφαση με όλες τις λεπτομέρειες της διαδικασίας

Πριν φύγετε

 Παράταση σχολικού έτους έως 11 Ιουνίου-Πανελλαδικές αμέσως μετά-Τι θα γίνει με τις προαγωγικές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση