Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αύξηση ωρών διδασκαλίας αγγλικής-Mείωση ωρών στη Μελέτη Περιβάλλοντος | Διάταξη για Δημοτικά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αύξηση ωρών διδασκαλίας αγγλικής: Στα τετραθέσια, πενταθέσια και εξαθέσια και άνω Δημοτικά, στην Α’ και στη Β’ τάξη – Mείωση των ωρών στη Μελέτη Περιβάλλοντος.

Αύξηση ωρών διδασκαλίας αγγλικής

Αύξηση των ωρών διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην Α’ και στη Β’ τάξη Δημοτικού, από μία ώρα σε δύο ώρες εβδομαδιαίως, στα τετραθέσια, πενταθέσια και εξαθέσια και άνω Δημοτικά, προβλέπει διάταξη στο υπό Διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Μείωση ωρών Μελέτης Περιβάλλοντος

Η αύξηση θα επιφέρει αντίστοιχη μείωση των ωρών που διδάσκεται, στις δύο αυτές τάξεις, το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος από τέσσερις σε τρεις ώρες εβδομαδιαίως.

Ποιος ο στόχος

Στόχος της τροποποίησης του υποχρεωτικού ωρολογίου Προγράμματος στο Δημοτικό Σχολείο και της ανακατανομής του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα τετραθέσια, πενταθέσια και εξαθέσια και άνω Δημοτικά είναι η ενίσχυση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας.

Απαραίτητη τροποποίηση

Η τροποποίηση αυτή, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, κρίνεται απαραίτητη, καθώς η μία ώρα την εβδομάδα δεν είναι αρκετή για την αποτελεσματική διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας και την εμπέδωσή της από τους μικρούς μαθητές της Α’ και της Β’ τάξης του Δημοτικού, ενώ η συνακόλουθη αναπροσαρμογή των ωρών διδασκαλίας της Μελέτης Περιβάλλοντος κρίνεται επαρκής για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων του μαθήματος.

______________

Αναλυτικά το άρθρο 3 του σχεδίου νόμου

Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία

Οι παρ. 2-4 του στοιχείου Α’ του άρθρου 11 του π.δ. 79/2017 (Α′ 109) αντικαθίστανται ως εξής:

«2. Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα 6/θεσια και άνω Δημοτικά Σχολεία:…

Δείτε την Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία

Δείτε σχετικά

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Διεύρυνση οριζόντων σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ – Αντίδραση ΔΟΕ
Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Επίσης σχετικά με το σχέδιο νόμου

Σειρά μόνιμων διορισμών ανά κλάδο και ειδικότητα: Ποια είναι | Διάταξη
Σειρά προσλήψεων αναπληρωτών ανά κλάδο και ειδικότητα: Ποια είναι | Διάταξη
Πρόβλεψη 5.800 προσλήψεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Ποινή ενός έτους σε αναπληρωτές όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Διάταξη
Ειδική πρόσκληση πρόσληψης Οκτώβριο από Νοέμβριο για αναπληρωτές-Διετής ποινή σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας
Μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας ανά κλάδο και διπλή για δυσπρόσιτα | Ανάλυση
Διετής Ισχύς Πινάκων ΑΣΕΠ από τριετής: Το σκεπτικό του Υπουργείου Παιδείας

Πριν φύγετε

Τοποθετήσεις σε Ειδικά Σχολεία πρώτα και μετά σε Τμήματα Ενταξης | Διάταξη
Αύξηση μαθητών ανά τμήμα: Ρύθμιση προς αντιμετώπιση πλασματικών κενών κατά το ΥΠΑΙΘ
 Εισαγωγή θεσμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης: Για ποιους λόγους κρίνεται αναγκαίος από το Υπουργείο Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Χατζηχαριστός Γεώργιος σε

    Τι θα γίνει κα Ζαχαράκη ????Για σας μόνο τα Αγγλικά είναι η γλώσσα που πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία????Τι έγινε με εκείνα τα Ιταλικσ που είχαν ξεκινήσει???Θα τα ξσναβάλετε στα σχολεία????

Γράψτε μία απάντηση