Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμόρφωση στην αιτιολογία της και στην ανάπτυξη λειτουργικά εμφανών παρεμβάσεων μέσα από το πρίσμα της εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς-Σεμινάριο-Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021 του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Εργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας κου Κωνσταντίνου Ντίνα.

Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμόρφωση

Σε επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021 προσκαλεί εκπαιδευτικούς, EEΠ, ΕΒΠ Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής, Τμημάτων Ενταξης, Παράλληλης Στήριξης και ΚΕΔΑΣΥ, ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Εργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας κος Κωνσταντίνος Ντίνας*.

Η επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη,

η οποία θα έχει τρίωρη διάρκεια, έχει ως στόχο την επιμόρφωση στην αιτιολογία της αυτοτραυματικής συμπεριφοράς και στην ανάπτυξη λειτουργικά εμφανών παρεμβάσεων μέσα από το πρίσμα της εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς.

________________

Αναλυτικά η Πρόσκληση

Λάρισα, 01/11/2021

Α.Π: 3244

Προς:

  • Εκπαιδευτικούς, EEΠ, ΕΒΠ Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής, τμημάτων ένταξης, παράλληλης στήριξης, ΚΕΔΑΣΥ

Κοινοποίηση:

  • Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας
  • ΚΕΔΑΣΥ Θεσσαλίας
Θέμα: Πρόκληση σε τηλεδιάσκεψη

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, σας καλώ σε τρίωρη επιμορφωτική τηλεδιάσκεψη την Δευτέρα 8 Νοεμβρίου στις 16,30 μ.μ.

Στόχοι της,

η επιμόρφωση στην αιτιολογία της αυτοτραυματικής συμπεριφοράς και στην ανάπτυξη λειτουργικά εμφανών παρεμβάσεων μέσα από το πρίσμα της εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς.

Πέραν αυτής

θα ακολουθήσουν και άλλες διασκέψεις για την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης για τις παρεμβάσεις που εφαρμόζετε και τα εμπόδια που αντιμετωπίζετε.

Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης:

https://minedu-primary2.webex.com/meet/konsntinas

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες.

Τέλος,

σας παρακαλώ να ενημερώσετε και τους γονείς. Η συμμετοχή τους είναι απαραίτητη για τη γενίκευση των αποτελεσμάτων των προσπαθειών σας τόσο στο οικιακό περιβάλλον όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.

Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΕΑΕΕ

ΚΩΝ/ΝΟΣ Μ. ΝΤΙΝΑΣ

Δείτε σε μορφή pdf την Πρόσκληση σε τηλεδιάσκεψη Αιτιολογία της αυτοτραυματικής συμπεριφοράς 

________________

*Σύντομο βιογραφικό του Κωνσταντίνου Ντίνα

O Κωνσταντίνος Ντίνας είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Ουαλίας όπου και απέκτησε Μ.Εd. in Management of Special Needs Education & Doctorate of Philosophy με εξειδίκευση στην αυτο – τραυματική συμπεριφορά και απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας.

Το κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς προσώπων με αναπτυξιακές διαταραχές και στην έρευνα των αναγκών του πεδίου της πράξης για την ανάπτυξη εμφανών προγραμμάτων επιμόρφωσης και διαχειριστικής υποστήριξης.

Ενδεικτικά, έχει δημοσιεύσει τα ακόλουθα :

• K . M . Ντίνας (2014). Υποστήριξη Θετικής Συμπεριφοράς στην Πράξη. (Οδηγός εφαρμογής συμπεριφοροαναλυτικής παρέμβασης για την κατάκτηση ικανοτήτων ανεξάρτητης διαβίωσης). ebook : www . ikid . gr . ISBN 960 – 630 – 696 – 8.

• K . M . Ντίνας (2007). Προοπτικές Παρέμβασης στην Αυτοτραυματική Συμπεριφορά Ατόμων με Αναπτυξιακές Διαταραχές. Από την Tροποποίηση της Συμπεριφοράς στην Θετική Συμπεριφοριολογική Στήριξη. Αθήνα: Ταξιδευτής. Προλογίζει ο E.G. Carr Leading Professor New York Univ ersity at Stony Brookes. ISBN 978 – 960 – 6748 – 12 – 7.

• Κ.Μ. Ντίνας (2008). Διεπιστημονική Προσέγγιση και Συμμετοχική Έρευνα Δράσης. Από το ειδικοκεντρικό στο καταναλωτικοκεντρικό μοντέλο δράσης. Στο Ε. Τζελέπη (επιμ.) Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, σελ. 251 – 261.

• Ntinas, K. M. (2014). Positive behaviour support and the dissemination of the behaviouranalytic technology in the field of practice. In Kourkoutas,

Δείτε επίσης

Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης
Σεμινάριο: Διαχείριση σεισμικού κινδύνου, πλημμυρών και μετα-πυρικών φαινομένων από τις Σχολικές Μονάδες
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Διαθέσιμο στους ενδιαφερόμενους το σεμινάριο ΠΔΕ Αττικής και Ημέρες Erasmus 2021
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν
Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Τι απάντησε για το αν υπάρχει σκέψη να κλείσουν τα σχολεία στις “κόκκινες” περιοχές

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply