Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αγγελίες γονέων για ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη κοινοποίησε η Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αγγελίες γονέων για ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη κοινοποίησε η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και ανακοίνωση με τίτλο “Το σχολείο της καινοτομίας ή το σχολείο των ελλείψεων;”.

Αγγελίες γονέων για ιδιωτική Παράλληλη

Εικόνες κοινοποίησε η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), οι οποίες περιέχουν αγγελίες γονέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι ζητούν ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), “οι εικόνες μιλούν από μόνες τους”, μιας και οι Γνωματεύσεις περί παροχής Παράλληλης Στήριξης των Κέντρων Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΚΕΔΑΣΥ) δεν ενεργοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ).

Οι Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) με επιστολές τους επισημαίνουν πως, από τα 1405 δηλωμένα κενά για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02), το Υπουργείο Παιδείας κάλυψε τα 869. Ως εκ τούτου προκύπτει ότι το 36% των αναγκών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση παραμένει χωρίς κάλυψη, τη στιγμή μάλιστα που, μετά τις δηλώσεις των νέων κενών από τις σχολικές διευθύνσεις, μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς το ποσοστό αυτό αναμένεται να διπλασιαστεί.

Επίσης επί του θέματος έχουν κατατεθεί στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου πολλές Επερωτήσεις (ακολουθούν πιο κάτω) από όλα τα κόμματα.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ

“Το σχολείο της καινοτομίας ή το σχολείο των ελλείψεων;”

“Ιδού η δωρεάν παιδεία και η “ουσιαστική” συμπερίληψη”

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους… Εκατοντάδες οι αγγελίες των γονέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι ζητούν απεγνωσμένα ιδιωτική παράλληλη στήριξη, μιας και το ΥΠΑΙΘ αδιαφορεί για τα παιδιά τους και πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

Ακολουθούν οι εικόνες

Δείτε επίσης

Κάλυψη κενών στην ειδική αγωγή Δευτεροβάθμιας σε ποσοστό 100%: Ερώτηση στη Βουλή από 39 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ 

Βουλή: Να καλυφθούν τα κενά Δευτεροβάθμιας στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήματα Ενταξης 

Ειδική αγωγή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Ερώτηση στη Βουλή για τα κενά από την Χ. Κεφαλίδου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Ελλιπείς προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Ερώτηση στη Βουλή 

Πριν φύγετε

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης

Βουλή-απορριπτέοι ΕΒΠ: “Kαταρρέουν οι ισχυρισμοί του ΑΣΕΠ περί αναρμοδιότητάς του”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση