Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αγγλικά στα Νηπιαγωγεία: Εναρξη επιμόρφωσης-Αιτήσεις από 7 έως 14 Νοεμβρίου 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αγγλικά στα Νηπιαγωγεία: Εναρξη επιμόρφωσης – Οι αιτήσεις συμμετοχής θα υποβάλλονται από την Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2024, ώρα 13:00 έως την Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2024, ώρα 13:00, μέσω του μητρώου του ΙΕΠ.

Αγγλικά στα Νηπιαγωγεία

Ανακοίνωση εξέδωσε το ΙΕΠ σχετικά με την έναρξη υποβολής αιτήσεων για επιμόρφωση στην εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

Έναρξη Νέας Περιόδου Υποβολής Αιτήσεων για Επιμόρφωση στην

Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)

 Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενισχύοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών καθώς και την ενδυνάμωση των επικοινωνιακών αλλά και άλλων κοινωνικών, γνωστικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, στο πλαίσιο της ολόπλευρης ανάπτυξή τους για την ευημερία και τη διαμόρφωση της ταυτότητάς τους ως δημοκρατικών πολιτών σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία, ανακοινώνει την έναρξη νέας περιόδου υποβολής αιτήσεων για την εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της δράσης «Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)». Το πρόγραμμα αξιοποιεί το εκπαιδευτικό υλικό που ανέπτυξε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, επικαιροποιημένο ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες[1].

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ06 και ΠΕ60, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, που δεν έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα σε προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους. Είναι απαραίτητο οι εκπαιδευτικοί να έχουν δηλωθεί από το σχολείο τους στην πλατφόρμα myschool.

Οι αιτήσεις συμμετοχής θα υποβάλλονται από την Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2024, ώρα 13:00 έως την Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2024, ώρα 13:00, μέσω του μητρώου του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php).

Η επιμόρφωση θα ξεκινήσει την Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024, ώρα 13:00. Για την παρακολούθηση της επιμόρφωσης, η οποία έχει συνολική διάρκεια 24 ωρών, οι συμμετέχοντες/ουσες θα συνδεθούν στην πλατφόρμα Moodle του ΙΕΠ (https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=3737) μέσω της υπηρεσίας TAXISnet.

Η επιμόρφωση θα πρέπει να ολοκληρωθεί επιτυχώς έως τις 14 Μαρτίου 2025, καθώς μετά την ημερομηνία αυτή δεν θα υπάρχει δυνατότητα συνέχισης του προγράμματος. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, θα εκδοθούν βεβαιώσεις που θα είναι διαθέσιμες μέσω του μητρώου του ΙΕΠ από την Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2025, ώρα 13:00.

Για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται στο helpdesk του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50).

[1] Το Πρόγραμμα υλοποιείται με ίδια μέσα, με βάση το επιμορφωτικό υλικό που αναπτύχθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», MIS 5093563, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»

Δείτε επίσης

Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: Διεπιστημονική συνάντηση και συνεργασία ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Σύμβουλοι Εκπαίδευσης 

Μακρή για εξίσωση μόνιμων και αναπληρωτών: Δεν βρίσκονται σε συγκρίσιμη κατάσταση-Διαφορετικό το κανονιστικό πλαίσιο 

9 προβλήματα στην Παιδεία που αποκρύπτονται και δεν λύνονται με κυριακάτικα τσιτάτα – Δήλωση Σ. Παραστατίδη 

Το φιάσκο των εκλογών Αιρετών: Η κατάρρευση της Ψηφιακής Κάλπης και οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ 

Εγκύκλιος 3ης Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων 

Προσλήψεις από Ειδική Προκήρυξη 2024: 400 εκπαιδευτικοί Α/θμιας (226) και Β/θμιας (174)

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply