Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 3η περίοδος-αιτήσεις Συντονιστών ΕΕ- εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΠΕ60

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 3η περίοδος-αιτήσεις Συντονιστών ΕΕ- εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΠΕ60 από Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου και ώρα 10.00 μέχρι την Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου και ώρα 13.00.

Από την Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου και ώρα 10.00 μέχρι την Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου και ώρα 13.00 θα είναι ξανά ανοικτό το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής (3η περίοδος Α΄ Φάσης) στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις δύο προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΙΕΠ
  • Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
  • Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν την Α’ Φάση της επιμόρφωσής τους (12 ωρών).
  • Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς taxis του επιμορφούμενου.
Υπενθυμίζουμε ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι συνολικής διάρκειας 24 ωρών και θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις:
  ΦΟΡΕΑΣ ΕΝΑΡΞΗ ΩΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤ. ΕΠΙΜ.
Α’ ΦΑΣΗ ΑΠΘ-ΙΕΠ

Moodle ΙΕΠ

5 Οκτωβρίου 2021 ή
20 Οκτωβρίου 2021 ή
16 Νοεμβρίου ή
ανάλογα με τις ανάγκες

12 ώρες ασύ

γχρονη (τύπου

MOOC)

Β’ ΦΑΣΗ ΑΠΘ-ΙΕΠ

Moodle ΙΕΠ

Ιανουάριος 2022

12 ώρες ασύ

γχρονη (τύπου

MOOC)

  • Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ:
    https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50
  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιμόρφωση, δείτε τις σχετικές εγκυκλίους παρακάτω.
Σχετικά αρχεία

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα
Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Διαθέσιμο στους ενδιαφερόμενους το σεμινάριο ΠΔΕ Αττικής και Ημέρες Erasmus 2021
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν
Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Τι απάντησε για το αν υπάρχει σκέψη να κλείσουν τα σχολεία στις “κόκκινες” περιοχές

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply