Τρίτη, 14 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο-Β Φάση επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΠΕ06 και ΠΕ60 και Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο-Β Φάση επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΠΕ06 και ΠΕ60 και Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022.

Τη Δευτέρα 31.01.2022 ξεκινά η Β’ Φάση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 και ΠΕ60 για την Εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο στο πλαίσιο του Προγράμματος ΕΑΝ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΙΕΠ δεν απαιτείται εκ νέου διαδικασία εγγραφής.

Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Τη Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου, 2022 ξεκινά η Β’ Φάση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο στο πλαίσιο του Προγράμματος ΕΑΝ.

  • Οι επιμορφούμενοι που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα moodle του ΙΕΠ (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) μπορούν, μετά την ολοκλήρωση της Α’ Φάσης (12 ωρών), να συνεχίσουν την επιμόρφωσή τους με τις νέες ενότητες (άλλες 12 ώρες).
  • Δεν απαιτείται εκ νέου διαδικασία εγγραφής.
  • Οι νέες ενότητες θα ανοίγουν σταδιακά (μία ενότητα ανά εβδομάδα).
  • Η βεβαίωση της επιμόρφωσης θα είναι διαθέσιμη μέσω του μητρώου του ΙΕΠ από τον Ιούνιο 2022, μετά την ολοκλήρωση των ενοτήτων και του τελικού τεστ αξιολόγησης των επιμορφούμενων καθώς και τη συμπλήρωση των απαιτούμενων ερωτηματολογίων.
  • Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να συμβουλευθείτε το νέο Οδηγό επιμόρφωσης (για τη Β΄ Φάση).
Υπενθυμίζουμε ότι

η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι συνολικής διάρκειας 24 ωρών και υλοποιείται σε δύο φάσεις (Α΄ και Β΄)

Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ:

 https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

Δείτε επίσης
Πριν φύγετε
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση