Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αγωγή Κεραμέως κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΟΙΕΛΕ και της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αγωγή Κεραμέως κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΟΙΕΛΕ και της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας-Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα λόγω του επείγοντος στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων προθεσμιών των σταδίων της αξιολόγησης.

Αγωγή Νίκης Κεραμέως κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΟΙΕΛΕ και της «απεργίας-αποχής» από την εφαρμογή της αξιολόγησης σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου

Κατεπείγουσα αγωγή

κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως κατά των:

  1. Διδασκαλική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ),
  2. Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ),
  3. Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και
  4. Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ)

ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» που στοχεύει στη μη εφαρμογή του ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων νόμου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα λόγω του επείγοντος στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων προθεσμιών των σταδίων της αξιολόγησης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Οι Ομοσπονδίες τάχθηκαν έναντι κάθε έννοιας αξιολόγησης εξ αρχής,

πριν ακόμη την ψήφιση του νόμου 4692/2020 για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και του νόμου 4823/2021 για αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Και μετά την ψήφιση των σχετικών νόμων,

η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών καλεί τους συναδέλφους τους να τους παραβούν και μάλιστα σε απεργία-αποχή αόριστης διάρκειας, από κάθε ενέργεια που σχετίζεται με μία βελτιωτική διαδικασία αξιολόγησης, που στοχεύει στη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συνιστά δε πλέον πάγια πρακτική των οργανώσεων αυτών

να κηρύσσουν «απεργία-αποχή» από κάθε νομοθετημένη – από το Ελληνικό Κοινοβούλιο – διαδικασία που απλά δεν είναι της αρεσκείας τους, όπως π.χ. η μόλις χθεσινή εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή και από την τηλεκπαίδευση σε περιπτώσεις όπου για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση (π.χ. σε περίπτωση παρεμπόδισης της πρόσβασης μαθητών στο χώρο του σχολείου).

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ζητά να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή»

διαρκείας (η οποία εξαγγέλθηκε χωρίς καν την πλήρωση των απαραίτητων προϋποθέσεων προηγούμενου δημόσιου διαλόγου και ελάχιστου προσωπικού ασφαλείας) και να εφαρμοστεί ο νόμος του Κράτους.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι

οι αποφάσεις αυτές της συνδικαλιστικής ηγεσίας των εκπαιδευτικών δεν εκπροσωπούν το σώμα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην συντριπτική τους πλειονότητα επιτελούν το λειτούργημά τους με συνέπεια και ειλικρινή επιθυμία διαρκούς βελτίωσης, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας. 

Δείτε

ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-Αξιολόγηση: Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Πρωτοδικείο Αθηνών για την αγωγή του Υπουργείου Παιδείας
Φίλης-Αγωγή Υπουργείου Παιδείας: Oταν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση θα “σβήσει” όλες τις αντισυνταγματικές συνέπειες σε βάρος εκπ/κών

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Ψηφιακή πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας ΙΕΠ-Πως θα λειτουργεί
Απεργία αποχή από την αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
Νέες διευκρινίσεις για την απεργία αποχή από την ΟΛΜΕ
ΑΔΕΔΥ: Στήριξη της Απεργίας–Αποχής των εκπαιδευτικών ενάντια στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση
ΟΛΜΕ: Ενημερωτικό για την νομιμότητα της απεργίας αποχής από την αξιολόγηση-Γνωμοδότηση
ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-αξιολόγηση: Oλα τα βήματα για την κήρυξη απεργίας–αποχής και την ατομική-συλλογική δήλωση αποχής
ΟΛΜΕ-Διαδικασίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων: Συνέχιση της απεργίας αποχής

Πριν φύγετε

Εγκύκλιος-αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι εκ του νόμου διαδικασίες
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-νέο ΦΕΚ: Η νέα απόφαση για το 2021-22
Οδηγός αξιολόγησης σχολείων από το ΙΕΠ: Εως 30.09 η έκθεση του σχολείου στην πλατφόρμα του ΙΕΠ
 Αναπληρωτές: Δεν προβλέπεται μετακίνηση σε διαφορετική περιοχή από την περιοχή πρόσληψης κατόπιν αιτήσεώς τους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση