Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιρετοί ΠΥΣΕΕΠ Αττικής: Τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση της 13ης Νοεμβρίου 2020

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιρετοί ΠΥΣΕΕΠ Αττικής: Τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση της 13ης Νοεμβρίου 2020 του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΥΣΕΕΠ) Αττικής.

Αιρετοί ΠΥΣΕΕΠ Αττικής

Αθήνα , 15-11-2020

Στη συνεδρίαση του  ΠΥΣΕΕΠ στις 13/11/2020 εξετάστηκαν τα παρακάτω θέματα:

1. Άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή όπου και εγκρίθηκαν όλες όσες είχαν κατατεθεί.  Θα σας αποσταλεί από την Περιφερειακή Διεύθυνση με email η  απόφαση.

2. Αναγνώριση προϋπηρεσίας και συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών  αναπληρωτών μελών για μισθολογική εξέλιξη.

Η αναγνώριση θα σταλεί άμεσα στις Διευθύνσεις. Θα μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά  από τις Διευθύνσεις, αλλά και από την Διαύγεια όπου θα αναρτηθούν σύντομα.

 Επίσης

όσοι δεν έχετε λάβει την προϋπηρεσία σας, από τις ήδη αναγνωρισμένες από το ΠΥΣΕΕΠ απευθυνθείτε στις Διευθύνσεις σας διότι εκείνες δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία.

Αφού δείτε αναλυτικά την προϋπηρεσία σας  και βεβαιωθείτε ότι έχετε καταθέσει ό,τι έχετε μπορείτε να κάνετε ένσταση αναφέροντας τη συγκεκριμένη περίοδο, αιτιολογώντας την ένσταση σας και προσκομίζοντας έγγραφο,  που θα ενισχύει την θέση σας.

3. Με πρωτοβουλία της κας Μαργαρίτη,

οι αιρετοί θέσαμε  σε συζήτηση  το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συνάδελφοι σε ΣΔΕΥ που έχουν περισσότερα από 5 Υποστηριζόμενα Σχολεία   (έως 9 στην Ανατολική Αττική) και καλούνται να υποστηρίζουν δυο σχολεία την ημέρα.

Διευκρινίστηκε λοιπόν

ότι τα πολλά υποστηριζόμενα σχολεία έχουν  συμπεριληφθεί στα  ΣΔΕΥ  με ΦΕΚ έτσι ώστε να μπορεί η ομάδα υποστήριξης να προσφέρει τις υπηρεσίες της.

Διευκρινίστηκε επίσης

ότι σε αυτά τα ΣΔΕΥ απαιτούνται δυο ομάδες υποστήριξης, αφού δεν είναι επιστημονικά ορθό η ομάδα υποστήριξης να επισκέπτεται δυο τουλάχιστον σχολεία την ημέρα. Όταν έχει διοριστεί μια ομάδα Ψυχολόγου και Κοινωνικού Λειτουργού σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να υποστηρίζει δυο σχολεία κάθε μέρα, κάτι που δεν προβλέπεται ούτε στον νόμο για τη λειτουργία των ΣΔΕΥ, ούτε στο ΦΕΚ σύστασης των σχολικών δικτυών.

Οι ανάγκες υποστήριξης στην γενική εκπαίδευση είναι μεγάλες  γι΄ αυτό πρέπει να αντιμετωπίζονται με υπευθυνότητα και με τέτοιο τρόπο που να μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα.

Να είστε όλοι καλά!

Με εκτίμηση

Μαρία Μαργαρίτη,  Αιρετή ΠΥΣΕΕΠ Αττικής

Ευγενία Τραγάκη  Αν. Αιρετή ΠΥΣΕΕΠ Αττικής

Βαρβάρα Κανονίδου, εκπρόσωπος ΕΒΠ στο ΠΥΣΕΕΠ Αττικής

seepeaa.gr

Δείτε επίσης

Κλειστά ειδικά σχολεία 15.11.2020: Με πλήρη ή μερική αναστολή λειτουργίας
Ανακοινώσεις-κλειστά σχολεία: Δημοτικά-Νηπ/γεία-Παιδικοί & Βρεφ/κοί Σταθμοί από 16.11-Ανοιχτά τα Ειδικά
Λειτουργία Δημοσίου 13.11.2020: Αδειες Ειδικού Σκοπού-Αλλαγή ωραρίου γονέων με τέκνα κλειστών σχολείων-Τηλεργασία
Αδεια ειδικού σκοπού-Διευκόλυνση γονέων: Εφαρμοστική Εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας
Διαχείριση κρούσματος-πρωτόκολλο αναστολής λειτουργίας σχολείου | Νέες οδηγίες

Πριν φύγετε

Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δημοτικών-Νηπιαγωγείων | Εγκύκλιος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση