Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα συνάντησης ΔΟΕ με ΑΣΕΠ για το παράβολο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα συνάντησης ΔΟΕ με ΑΣΕΠ για το παράβολο: Σε συνεργασία με τη νομική σύμβουλο θα αναρτήσει στην ιστοσελίδα της και θα αποστείλει προς τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών υπόδειγμα ένστασης.

Αίτημα συνάντησης ΔΟΕ με ΑΣΕΠ

Αίτημα συνάντησης με τη διοίκηση του ΑΣΕΠ κοινοποιεί η ΔΟΕ με θέμα “τη σειρά προβλημάτων που υπάρχουν στους πίνακες ειδικής αγωγής και για τον κίνδυνο  αποκλεισμού από τους διορισμούς  λόγω σύγχυσης  για την πληρωμή παραβόλου”.

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία εκτός από τις περιπτώσεις μη προσμέτρησης μορίων, επισημαίνει τον αποκλεισμό υποψηφίων, οι οποίοι δεν κατέβαλαν το παράβολο εξ αιτίας των ασαφών οδηγιών.

Τέλος η ΔΟΕ σε συνεργασία με τη νομική σύμβουλο θα αναρτήσει στην ιστοσελίδα της και θα αποστείλει προς τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών υπόδειγμα ένστασης, ώστε, όπως αναφέρει στην Ανακοίνωσή της, να μην αναγκαστούν οι συνάδελφοι να οδηγούνται σε δικηγορικά γραφεία.

Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση της ΔΟΕ

Θέμα: Αίτημα συνάντησης με τη διοίκηση του Α.Σ.Ε.Π. για τη σειρά προβλημάτων που υπάρχουν στους πίνακες ειδικής αγωγής και για τον κίνδυνο  αποκλεισμού από τους διορισμούς  λόγω σύγχυσης  για την πληρωμή παραβόλου.

 Από τον Ιούνιο του 2019, όταν διαφάνηκε ο κίνδυνος αποκλεισμού εκπαιδευτικών από τον μόνιμο διορισμό εξ αιτίας σύγχυσης που δημιουργήθηκε σχετικά με την κατάθεση του ηλεκτρονικού παραβόλου, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πέρα από την έκδοση της σχετικής ανακοίνωσης, σε συνεχή επικοινωνία τόσο με τους αρμοδίους του Υπουργείου Παιδείας όσο και με το Α.Σ.Ε.Π. συνέβαλε στο να λυθεί το ζήτημα σε ό,τι αφορούσε τους συναδέλφους που βρίσκονταν εκτός της προθεσμίας της αίτησης αλλά εντός της προθεσμίας του taxisnet, οι οποίοι, τελικά, συμπεριλήφθηκαν στους πίνακες.

Στους πίνακες, όμως, που ανακοινώθηκαν στις 20/11/19 παρουσιάζεται σειρά προβλημάτων (έτσι όπως έχουν μέχρι τώρα γίνει γνωστά στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.), όπως η μη προσμέτρηση των 20 μορίων που προβλέπονται για το βασικό πτυχίο της κατηγορίας Π.Ε. 71, η μη άθροιση στο σύνολο των μορίων του μεταπτυχιακού τίτλου για την ειδικότητα της Πληροφορικής αλλά και αποκλεισμός υποψηφίων οι οποίοι δεν κατέβαλαν το παράβολο εξ αιτίας των ασαφών οδηγιών και της βεβαιότητας ότι η πληρωμή είχε δρομολογηθεί μέσω τραπέζης αφού έχοντας συμπληρώσει το ΙΒΑΝ, πήραν το μήνυμα ότι η αίτησή τους ήταν ενεργή και υποβλήθηκε με επιτυχία καθώς και αριθμό πρωτοκόλλου δίχως να λάβουν ειδοποίηση εκκρεμότητας πληρωμής.

Σ΄ όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν πολλές ακόμα περιπτώσεις λαθών του Α.Σ.Ε.Π. στην προσμέτρηση των μορίων.

Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι είναι σαφές ότι θα πρέπει να υποβάλουν ενστάσεις με κόστος 20 ευρώ, κάτι που, ιδιαίτερα για περιπτώσεις λαθών του ίδιου του Α.Σ.Ε.Π., είναι εξαιρετικά άδικο.

Δεν λείπει, δυστυχώς, το νοσηρό φαινόμενο την κατάσταση αυτή και την αγωνία των συναδέλφων να σπεύσουν να εκμεταλλευτούν δικηγορικά γραφεία έναντι γενναίων αμοιβών.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στην προσπάθεια επίλυσης όλων των παραπάνω ζητά από τη διοίκηση του Α.Σ.Ε.Π. την άμεση πραγματοποίηση συνάντησης, προχωράει σε ανάλογη παρέμβαση προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ενώ σε συνεργασία με τη νομική σύμβουλο θα αναρτήσει στην ιστοσελίδα της Δ.Ο.Ε. και θα αποστείλει προς τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών υπόδειγμα ένστασης, ώστε να μην αναγκαστούν οι συνάδελφοι να οδηγούνται σε δικηγορικά γραφεία.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και το Α.Σ.Ε.Π.  να μεριμνήσουν άμεσα για την επίλυση όλων των προβλημάτων που έχουν ανακύψει ώστε να μην υπάρξουν, τελικά, αδικίες και αποκλεισμοί από τους πίνακες.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα ενημερώσει άμεσα τους συναδέλφους για κάθε εξέλιξη.

_______________________

Δείτε ακόμη

Προσωρινοί Πίνακες 3ΕΑ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Λάθη στον Πίνακα Πληροφορικών ΠΕ86 της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019
Πίνακες Κλάδου ΠΕ86 : Ανακοινοποίηση από ΑΣΕΠ
Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Προσλήψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας: Ονόματα
Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες

  ____________________

Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση