“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα συνάντησης ΠΟΣΕΕΠΕΑ με Πολιτική Ηγεσία Υπουργείου Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα συνάντησης ΠΟΣΕΕΠΕΑ με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων | Κοινοποίηση πέντε (5) ζητημάτων.

Αίτημα συνάντησης ΠΟΣΕΕΠΕΑ με Πολιτική Ηγεσία Υπουργείου Παιδείας

Αίτημα συνάντησης με τη νέα Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κατέθεσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ).

Με το έγγραφό της η ΠΟΣΕΕΠΕΑ εύχεται καλή δύναμη και επιτυχία στο έργο της νέας Πολιτικής Ηγεσίας και παρουσιάζει το εκπαιδευτικό προσωπικό που εκπροσωπεί.

Ακολούθως θέτει τα παρακάτω πέντε (5) ζητήματα τα οποία κοινοποιεί στην Υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως και στην Υφυπουργό κα Ζαχαράκη.

Τα ζητήματα

1. Ζήτημα δίκαιας και ισόποσης κατανομής των 4.500 θέσεων

Μεταξύ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας/ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ επισημαίνει  τον ελάχιστο αριθμό των μόνιμων υπηρετούντων μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ και σε ΚΕΣΥ  και  την ανάγκη στελέχωσης όλων των δομών του Υπουργείου Παιδείας.

2. Ζήτημα τοποθετήσεων αναπληρωτών από το Σεπτέμβριο.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ επισημαίνει πως δεν έχει ολοκληρωθεί η καταχώριση των στοιχείων στο ΟΠΣΥΔ για τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ με συνέπεια την καθυστέρηση ανάρτησης Προσωρινών Πινάκων από το ΑΣΕΠ.

3. Διασφάλιση των πιστώσεων για τους αναπληρωτές στα επίπεδα της περυσινής σχολικής χρονιάς.

Ζητείται επιτάχυνση των ενεργειών από πλευράς Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για ένταξη της Πράξης ΕΣΠΑ, η οποία θα δώσει προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ, σε ΚΕΣΥ και ΕΔΕΑΥ και την εγγραφή της Δημόσιας δαπάνης, που αντιστοιχεί στα Προγράμματα αυτά, στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

4. Επανεξέταση του νόμου 4589/2019 περί συστήματος διορισμών στη βάση της διαφοροποίησης της διαδικασίας για τις τοποθετήσεις Αναπληρωτών.

Η Ομοσπονδία εκφράζει τη σοβαρή της αντίθεση για το «κλείδωμα» των αξιολογικών πινάκων κατάταξης για 3 έτη, και επαναφέρει το  αίτημα για τη μη μεταφορά της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας από κλάδο σε άλλο κλάδο.

5. Ζήτημα  » αυτονομίας »  των σχολικών μονάδων

Ζητά την τυχόν πρόβλεψη του Υπουργείου ως προς το υποστηρικτικό ρόλο του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Τέλος η Ομοσπονδία του ΕΕΠ και ΕΒΠ τονίζει πως συμπορευόμενη με τις άλλες Ομοσπονδίες Εκπαιδευτικών, θα είναι αρωγός στην ενίσχυση της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης.

Δείτε το αίτημα συνάντησης

Δείτε ακόμη:

4.500 Μόνιμοι διορισμοί: Τα καλά και τα κακά νέα

Ενημέρωση για προσλήψεις σε Ειδικά Σχολεία – Τμήματα Ενταξης – Παράλληλη Στήριξη – ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ

Αιτήσεις Μεταθέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επισημάνσεις από τους Aιρετούς ΚΥΣΕΕΠ

Καλό Ταξίδι Μαρία!: Αποχαιρετούμε αύριο Τρίτη 16/07/2019 στο 3ο Νεκροταφείο τη Μαρία Πρωτονοταρίου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. konstantina d. σε

    κε Βούγια τι εννοείται η ΄΄ μεταφορά της εκπαιδευτικής προυπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο΄΄ σε σχέση με τον κλάδο των εβπ??

    • Βασίλης Βούγιας σε

      Εννοείτε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ τι εννοεί και όχι εγώ έτσι. Εν πάση περιπτώσει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ αναφέρεται στο ΕΕΠ στο συγκεκριμένο θέμα

Γράψτε μία απάντηση