“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήσεις Μετάθεσης: Πότε και πώς υποβάλλονται από τα μόνιμα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήσεις Μετάθεσης: Πότε και πώς υποβάλλονται από τα μόνιμα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ. Ερωτήσεις και Απαντήσεις σχετικά με την πρόσβασή μας στο Online Σύστημα Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων. 

Αιτήσεις Μετάθεσης: Πότε και πώς υποβάλλονται από τα μόνιμα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ

Οι αιτήσεις υποβάλλονται από Δευτέρα 10/06/2019 έως Δευτέρα – του Αγίου Πνεύματος – 17/06/2019 και ώρα 15:00, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων 

https://teachers.minedu.gov.gr

__________________________________________________

Δείτε:

Εγκύκλιος Μεταθέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ για το 2019

Διόρθωση Εγκυκλίου Μεταθέσεων: Στις ΠΔΕ και όχι στα ΚΕΣΥ οι αιτήσεις μελών ΕΕΠ

Τι είναι το Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών

Το Online Σύστημα Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων, δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΕΕΠ και ΕΒΠ:

  • Να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους,

 

  • Να βλέπουν τις Υπηρετήσεις και τα μόρια μετάθεσής τους,

 

  • Να αιτούνται αλλαγές στα στοιχεία Μητρώου και Υπηρετήσεων μέσω της Διεύθυνσης που τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο και

 

  • Να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις μεταθέσεων.

Πως γίνεται η είσοδος

Η είσοδος στο Online Σύστημα Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ).

Αν δεν διαθέτουμε λογαριασμό τι κάνουμε;

Στην περίπτωση που δε διαθέτετε λογαριασμό στο ΠΣΔ, θα πρέπει να αιτηθείτε την εγγραφή σας σε αυτό.

Η αίτηση σας γίνεται ηλεκτρονικά στην σελίδα αυτή ή αυτή του ΠΣΔ.

Που μπορούμε να απευθυνθούμε για πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με την εγγραφή σας στο ΠΣΔ μπορείτε να απευθύνεστε στην Υποστήριξη Χρηστών του ΠΣΔ.

Δείτε:

Οργανικά Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ ανά ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ 2019

_________________________________________________________

Αιτήσεις Μετάθεσης: Πότε και πώς υποβάλλονται από τα μόνιμα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ

Συχνές Ερωτήσεις στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Ζήτησα να συνδεθώ σε μια άλλη εφαρμογή, γιατί μεταφέρθηκα εδώ;
Η εφαρμογή στην οποία ζητήσατε να συνδεθείτε βασίζεται για την πιστοποίηση των χρηστών της στην Υπηρεσία Πιστοποίησης Χρηστών. Μετά την εισαγωγή και επιτυχή πιστοποίηση των στοιχείων ταυτοποίησής σας θα επιστρέψετε αυτόματα στην αρχική εφαρμογή.
Ποιο Όνομα χρήστη και Συνθηματικό πρέπει να εισάγω;
Πρέπει να εισάγετε τα στοιχεία που σας έχουν δοθεί από το ΠΣΔ και ήδη χρησιμοποιείτε για την σύνδεσή σας σε άλλες εφαρμογές του όπως η δικτυακή πύλη www.sch.gr. Αν δεν διαθέτετε Όνομα χρήστη και Συνθηματικό μπορείτε να αποκτήσετε από το www.sch.gr.
Έχω ξεχάσει το Συνθηματικό χρήστη
Για να ανακτήσετε το συνθηματικό χρήστη (password) ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται εδώ .
Ποια είναι η διαδικασία αποσύνδεσης (log out);
Για την αποσύνδεσή σας αρκεί να επιλέξετε τον σύνδεσμο «Αποσύνδεση» (log out) μέσα από την εφαρμογή που χρησιμοποιείτε. Για επιπρόσθετη ασφάλεια, σας προτείνεται μετά την ολοκλήρωση των εργασιών σας, να διαγράψετε τα ίχνη της δικτυακής σας δραστηριότητας από τον φυλλομετρητή που χρησιμοποιείτε και να κλείσετε όλα του τα παράθυρα.
Πού μπορώ να απευθυνθώ για βοήθεια και αντιμετώπιση προβλημάτων;
Μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ομάδα Υποστήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τους παρακάτω τρόπους:
HelpDesk ΠΣΔ: http://www.sch.gr/helpdesk
Τηλ: 801.11.801.81 (για όλη την Ελλάδα).
Είμαι διαχειριστής μιας εφαρμογής, μπορώ να την συνδέσω με την Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης;
Η Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης χρηστών παρέχεται στις web εφαρμογές που φιλοξενούνται στις υποδομές του ΠΣΔ. Αυτές μπορεί να είναι είτε κεντρικές εφαρμογές είτε ακόμα εφαρμογές που διαχειρίζονται εκπαιδευτικές μονάδες ή μέλη της κοινότητας του ΠΣΔ.
Πού μπορώ να βρω οδηγίες διασύνδεσης της εφαρμογής μου με την Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης;
Η σύνδεση με την Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης χρηστών, βασίζεται στο λογισμικό JASIG CAS από το οποίο παρέχονται οδηγίες για τη διασύνδεση των web εφαρμογών.
Μπορεί η υπηρεσία να δώσει στοιχεία για την μονάδα στην οποία ανήκει ένας χρήστης;
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αυθεντικοποίησης ενός χρήστη, η υπηρεσία μπορεί να αποστείλει στην εφαρμογή που ζήτησε την πιστοποίηση, στοιχεία για το προφίλ του χρήστη. Ειδικότερα στοιχεία που αφορούν την μονάδα στην οποία ανήκει ένας χρήστης (πχ το όνομα του σχολείου) θα είναι διαθέσιμα στην επόμενη έκδοση της υπηρεσίας.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση