Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήσεις Πιστοποίησης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ: Από Τρίτη 27 Οκτωβρίου έως την Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήσεις Πιστοποίησης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ: Από Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και έως την Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020 – Εξετάσεις από 23 Νοεμβρίου έως 20 Δεκεμβρίου 2020.

Αιτήσεις Πιστοποίησης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ

Καλούνται, από σήμερα Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και έως την Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020, οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ,

τα οποία υλοποιήθηκαν

από τον Μάιο 2017 έως τον Ιούλιο 2019, στο πλαίσιο της Πράξης ««ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020,

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής

στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα, από 23 Νοεμβρίου έως 20 Δεκεμβρίου 2020.

Επιπρόσθετα,

αιτήσεις συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. (παραδοσιακού ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης), τα οποία υλοποιήθηκαν στα Κ.Σ.Ε. από το 2008 έως το 2015, στο πλαίσιο προηγούμενων σχετικών πράξεων επιμόρφωσης, και οι οποίοι δεν έχουν ήδη πιστοποιηθεί για τις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες.

Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά

μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (https://e-pimorfosi.cti.gr/mis, επιλογή «Αίτηση Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί, από την προηγούμενη συμμετοχή τους στα προγράμματα επιμόρφωσης.

Οι εξετάσεις υλοποιούνται

σε Κέντρα Πιστοποίησης που είναι εργαστήρια ΑΕΙ, σε Πανελλαδικό επίπεδο, σε όλες τις γεωγραφικές – διοικητικές περιφέρειες της χώρας, με εξαίρεση την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (Αχαΐα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία), η οποία θα προστεθεί σύντομα, σε επόμενη περίοδο πιστοποίησης.

Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS),

κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τους συγκεκριμένους γεωγραφικούς τόπους (Νομούς, Πόλεις) όπου πρόκειται να διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης, καθώς και για τις διαθέσιμες θέσεις σε καθένα από αυτούς.

Στη συνέχεια,

μπορεί να υποβάλει την αίτησή του, επιλέγοντας τον τόπο (Νομό και Πόλη), καθώς και την ημέρα της εβδομάδας που ο ίδιος επιθυμεί να εξεταστεί. (Πχ. Τρίτη, Κυριακή) από τις διαθέσιμες στον τόπο που επέλεξε. Κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μία μόνο αίτηση.

Η κατανομή των υποψηφίων

στα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία. Με την ολοκλήρωση της περιόδου υποβολής αιτήσεων, θα ανακοινωθεί για κάθε υποψήφιο η συγκεκριμένη ημερομηνία, η ώρα και το Κέντρο Πιστοποίησης που θα πρέπει να προσέλθει για τις εξετάσεις.

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί

να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις κατά την παρούσα περίοδο πιστοποίησης.

Οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αίτησης συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης διατίθενται ΕΔΩ.

Περισσότερες πληροφορίες

σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, καθώς και δείγματα ερωτημάτων πιστοποίησης (θέματα αυτόματης διόρθωσης) διατίθενται ΕΔΩ.

Γενικές οδηγίες

σχετικά με την εξέταση, όπως και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/ λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται ΕΔΩ.

Τυχόν ερωτήματα

σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης και την επικείμενη περίοδο πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, μπορείτε να απευθύνετε ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης, μέσω της Πύλης ενημέρωσης της Επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (https://e-pimorfosi.cti.gr) και συγκεκριμένα ΕΔΩ.

Δείτε επίσης

Ζαχαράκη για επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Θα “τρέξει” μέχρι τον Φεβρουάριο-20 ώρες για 180.000 εκπ/κούς
Απόκτηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας: Ενημέρωση αιρετών ΚΥΣΕΕΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση