Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα διενέργειας τέστ κορονοϊού σε μαθητές και εργαζόμενους ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ, προς την 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα διενέργειας τέστ κορονοϊού σε μαθητές και εργαζόμενους ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ προς την 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης από την αιρετό ΠΥΣΕΕΠ Γεωργία Καρτσωνάκη.

Αίτημα διενέργειας τέστ κορονοϊού

Επιστολή στην 7ης Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης απέστειλε η συνάδελφος Γεωργία Καρτσωνάκη, αιρετή εκπρόσωπος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στο ΠΥΣΕΕΠ Κρήτης.

Με την εν λόγω επιστολή

ζητά από την 7η ΥΠΕ την διενέργεια, σε εβδομαδιαία βάση, τέστ κορονοϊού σε όλους τους μαθητές και εργαζόμενους των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ, προκειμένου να υπάρξει προάσπιση της ασφαλούς και υγιεινής λειτουργίας τους εν μέσω της πανδημίας κορονοϊού.

____________________

Δείτε την επιστολή
ΠΡΟΣ
Διεύθυνση της Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης 21 Νοεμβρίου 2020
Αξιότιμη κα Μπορμπουδάκη,

Οι εργαζόμενοι στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, νιώθουμε την ανάγκη

  • να σας εκφράσουμε την αγωνία μας αναφορικά με το πόσο ανοχύρωτη και εκτεθειμένη είναι η σχολική κοινότητα κατά την παρούσα πανδημία και ταυτόχρονα
  • να σας ενημερώσουμε για τις συνθήκες εκπαίδευσης την δύσκολη αυτήν περίοδο, καθώς οι ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ εξαιρέθηκαν από την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της επικράτειας.

Με γνώμονα πάντα την προστασία του Μέγιστου Αγαθού της ΥΓΕΙΑΣ, θεωρούμε ότι η παρέμβασή σας είναι καθ’ όλα επίκαιρη και ουσιαστική.

Με δεδομένα ότι:
-οι μαθητές μας

δεν φορούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία μάσκα και δεν είναι εύκολο να τηρήσουν αποστάσεις ή μέτρα προστασίας της Υγιεινής,

-αρκετοί από τους μαθητές μας

παρουσιάζουν αυξημένη ευαλωτότητα λόγω των υποκείμενων νοσημάτων τους και χρήζουν, επομένως, ιδιαίτερης προστασίας,

-οι μαθητές μας καθημερινά

μεταφέρονται με μισθωμένα λεωφορεία ή ταξί και τα μέσα μεταφοράς αυτά εξυπηρετούν μαθητές διαφορετικών Ειδικών Σχολείων και Βαθμίδας και διαφορετικών περιοχών ευρείας γεωγραφικής κλίμακας με απόλυτη πληρότητα που δυσκολεύει την τήρηση των κανόνων προστασίας, συνιστώντας Υγειονομική Βόμβα που υπονομεύει την ασφάλεια της σχολικής κοινότητας,

-η κτηριακή υποδομή

των περισσότερων σχολικών συγκροτημάτων ΣΜΕΑΕ δεν ειναι ενδεδειγμένη.

Οι χώροι, σχολικές αίθουσες και γραφεία όπου επιτελείται το υποστηρικτικό μας έργο είναι συχνά ακατάλληλοι και περιορισμένοι.

Οι μαθητές μας εναλλάσσονται σε χώρους εργαστηρίων, γραφεία θεραπευτών και αίθουσες διδασκαλίας. Παράλληλα, όταν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν διάλειμμα στον αύλειο χώρο, συναθροίζονται σε χώρους εσωτερικούς όπου είναι αδύνατη η τήρηση μέτρων προστασίας.

Επίσης, συνάδελφοι μας μετακινούνται σε δύο η τρία σχολεία υπηρέτησης με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την πιθανότητα διασποράς και μετάδοσης του ιού Covid19,

-το προσωπικό ΕΕΠ και ΕΒΠ

αδυνατεί να ανταποκριθεί στην τήρηση των απαραίτητων αποστάσεων από τους μαθητές, καθώς η φύση της εργασίας του που περιλαμβάνει υποστήριξη σε δραστηριότητες σίτισης, εξυπηρέτησης σε τουαλέτα, στήριξης κατά τη βάδιση και θεραπευτικές προσεγγίσεις, δεν επιτρέπει την ασφαλή τήρηση αυτών,

για όλους τους παραπάνω λόγους,

και με γνώμονα την ανάγκη για διατήρηση ανοιχτών εκπαιδευτικών μονάδων,

θεωρούμε αυτονόητη και επιτακτική

την ενεργοποίηση δράσεων, κατά την αρμοδιότητά σας, ώστε να εξασφαλιστεί η

ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΣΥ ΜΕΣΩ ΕΜΒΟΜΑΔΙΑΙΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ”.

Δείτε επίσης

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ προς ΕΟΔΥ: Διενέργεια τεστ κορονοϊού σε προσωπικό και μαθητές/τριες ΣΜΕΑΕ
ΕΝΕΛΕΑ για ειδικά σχολεία: Aνάγκη λήψης άμεσων μέτρων-Επρεπε ήδη να έχουν ληφθεί
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Ειδικά σχολεία: Ψήφισμα για την μη αναστολή λειτουργίας τους
ΔΟΕ-Κλείσιμο σχολείων: Ομολογία αποτυχίας των μέτρων-Ορθά παραμένουν ανοικτά τα ειδικά

Πριν φύγετε

Παραμονή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στις περιοχές υπηρέτησής τους | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση