Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα ΕΣΑμεΑ για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΑμεΑ-Αναφορά στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα ΕΣΑμεΑ για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΑμεΑ-Αναφορά στη Βουλή επιστολή της ΕΣΑμεΑ από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σ. Ασημακοπούλου.

Αναφορά κατέθεσε στη Βουλή -και αιτείται απάντησης- η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σ. Ασημακοπούλου, επιστολή της ΕΣΑμεΑ, η οποία ζητάει την άμεση αποκατάσταση των προβλημάτων στις τοποθετήσεις και μεταθέσεις των εκπαιδευτικών (αναπληρωτών και μονίμων) που είναι άτομα με αναπηρίες ή/και χρόνιες παθήσεις ή είναι γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες ατόμων με βαριές αναπηρίες,

Δείτε την Αναφορά

Αθήνα, 17/01/2022

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: “Αίτημα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία για παρεμβάσεις υπέρ των εκπαιδευτικών ΑμεΑ και των εκπαιδευτικών που είναι γονείς ΑμεΑ”

Κυρία Υπουργέ,

Με σχετική επιστολή της η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) ζητάει την άμεση αποκατάσταση των προβλημάτων στις τοποθετήσεις και μεταθέσεις των εκπαιδευτικών (αναπληρωτών και μονίμων) που είναι άτομα με αναπηρίες ή/και χρόνιες παθήσεις ή είναι γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες ατόμων με βαριές αναπηρίες.

Όπως επισημαίνεται στην ως άνω επιστολή,

η «ΕΣΑμεΑ» έχει γίνει αποδέκτης διαμαρτυριών από νεοδιορισθέντες εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, καθώς και από εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία (γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες), οι οποίοι, σύμφωνα με το άρθρο 62, του ν.4589/2019, είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στον τόπο διορισμού τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 2 σχολικών ετών, πριν ζητήσουν μετάθεση.

Η σταδιακή κατάργηση όλων των ευεργετικών διατάξεων

που είχαν προβλεφθεί, στο πλαίσιο των εύλογων προσαρμογών και διευκολύνσεων στην εργασία, προς αντιμετώπιση δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω κατηγορίες εκπαιδευτικών στις τοποθετήσεις τους σε σχολικές δομές, οι οποίες τους προστάτευαν, ώστε να μην τοποθετούνται σε απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα μέρη, διευκολύνοντάς τους στην άσκηση των καθηκόντων τους στην εκπαίδευση, έχει επιφέρει τεράστια προβλήματα και δυσκολίες στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία, αλλά και στην οικογενειακή τους ζωή και καθημερινότητα και τους έχει οδηγήσει σε απόγνωση.

Ζητούν οι ανωτέρω

δια της «Ε.Σ.Α.μεΑ» να αναμορφωθεί και να επικαιροποιηθεί το αναχρονιστικό Π.Δ. 50/1996, το οποίο διέπει το σύστημα μεταθέσεων, αποσπάσεων εκπαιδευτικών με αναπηρίες και εκπαιδευτικών που είναι γονείς ατόμων με αναπηρία, το οποίο χρονολογείται από το 1996 και το οποίο μερικώς προστάτευε μία μερίδα εκπαιδευτικών με αναπηρίες ή/και χρόνιες παθήσεις.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω και αφού λάβετε υπόψη σας την επισυναπτόμενη στην παρούσα, ως άνω, επιστολή, σας παρακαλώ να την εξετάσετε και να αποφανθείτε σχετικά.

Δείτε επίσης
Πριν φύγετε
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply