Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα για έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος απεστάλη στο Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα για έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος απεστάλη στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, από εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Κείμενο-αίτημα για έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος, μαζί με τα ονόματα των υπογραφόντων, εστάλη σήμερα Κυριακή 26.12.2021 στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ν. Κεραμέως, στην Υφυπουργό Παιδείας κα Ζ. Μακρή και στο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κο Α. Κόπτση.

Το κείμενο -αίτημα υπογράφουν εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ όλων των ειδικοτήτων.

Δείτε το κείμενο
Αίτημα για έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, κα Κεραμέως

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ, κα Μακρή

Αξιότιμε κύριε Γενικέ, κε Κόπτση

Το παρόν κείμενο υπογράφεται από εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ όλων των ειδικοτήτων που αναμένουν το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος.

Υπενθυμίζουμε πως

σύμφωνα με την παράγραφο δ του άρθρου 64 του N. 4692/2020 (νόμο που έφερε προς ψήφιση στη Βουλή η κ. Κεραμέως), καταργήθηκε η περίπτωση γ της παραγράφου 1 του άρθρου 66 του Ν. 4589/2019.

Συνεπώς,

και οι πρώτοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ ισχύουν ως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ. Με βάση αυτό, οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής, αφού δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τον Ιούνιο του 2020, ισχύουν ως τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους.

Επομένως,

το επόμενο σχολικό έτος πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες Ειδικής Αγωγής, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να ανοίξουν το τρέχον σχολικό έτος και μάλιστα σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των νέων πινάκων (έστω των προσωρινών) ως τον Αύγουστο του 2022.

Σας θυμίζουμε ότι

την τελευταία φορά, οι πίνακες Ειδικής Αγωγής των εκπαιδευτικών άνοιξαν το Μάιο του 2019 και του ΕΕΠ, καθώς και του ΕΒΠ τον Ιούνιο του 2019, με αποτέλεσμα οι προσωρινοί πίνακες των εκπαιδευτικών να εκδοθούν το Νοέμβριο του 2019 και του ΕΕΠ, καθώς και του ΕΒΠ τον Ιανουάριο του 2020.

Αυτό είχε ως συνέπεια το σχολικό έτος 2019-20 οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ να γίνουν από τους παλιούς πίνακες…

Ενώ δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ

περιμένουμε το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος, μια δημοσίευση στην εκπαιδευτική σελίδα του Facebook: E-wall (https://www.facebook.com/ctzatzos/posts/272022991572759) μας δημιούργησε έντονη δυσαρέσκεια και εξοργισμό.

Στη δημοσίευση αναφέρεται:

“…Σύμφωνα με πληροφορίες και ενημερώσεις που έχουμε λάβει, θεωρούμε πως στο υπουργείο σκέφτονται πολύ σοβαρά οι πίνακες της ειδικής να μην ανοίξουν το 2022, αλλά να μετακινηθεί το άνοιγμα τους το 2023 μαζί με αυτούς της γενικής. Μέχρι στιγμής στο ΥΠΑΙΘ δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με το άνοιγμα πινάκων.

 Θεωρούν ότι είναι μεγάλη διαδικασία η οποία κρατάει πολύ χρονικά σε σχέση  με το χρόνο ισχύος των πινάκων.

Υ.Γ Στη χθεσινή της συνέντευξη, η υπουργός (μετά από διαδικτυακά ερωτήματα συναδέλφων) δεν αναφέρθηκε καθόλου σε χρονοδιαγράμματα, για άνοιγμα πινάκων σε συγκεκριμένη ημερομηνία, απλά το άφησε να αιωρείται-φλου ότι θα γίνουν τα προβλεπόμενα, κάτι που μέχρι στιγμής δεν ισχύει, από όσο γνωρίζουμε.”

Σας παρακαλούμε πολύ

να μεριμνήσετε για το έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος.

Με εκτίμηση,

Οι υπογράφοντες

Δείτε επίσης

Απεβίωσε ο Κάρολος Παπούλιας πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Δήλωση της ΠτΔ κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου

Κεραμέως-σχολεία: Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή καμία συζήτηση για εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Πριν φύγετε

Τηλεργασία στο Δημόσιο: Πως θα οργανωθεί-Σε διαβούλευση το έργο “Εισαγωγή του Μοντέλου της Τηλεργασίας στο Δημόσιο”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση