Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα ΟΛΜΕ για παραμονή νεοδιόριστων στη θέση τοποθέτησής τους για ένα χρόνο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα ΟΛΜΕ για παραμονή νεοδιόριστων στη θέση τοποθέτησής τους για ένα χρόνο, με δεδομένο ότι πολλές σχολικές μονάδες της χώρας έχουν διαθέσιμα οργανικά κενά για τις περισσότερες ειδικότητες. 

Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ και αναφορικά με την παραμονή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στη θέση τοποθέτησής τους για δύο χρόνια, επαναφέρει το αίτημα για μείωση του χρόνου υποχρεωτικής παραμονής στην θέση τοποθέτησης από 2 σχολικά έτη σε ένα 1, όπως ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια, με δεδομένο ότι μεγάλο μέρος των σχολικών μονάδων ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας έχουν διαθέσιμα οργανικά κενά για τις περισσότερες ειδικότητες.

Η Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 27/10/2021

Α.Π.: 513

Σχετικά με την παραμονή νεοδιόριστων στη θέση τοποθέτησής τους για δύο χρόνια

 Σύμφωνα με την υπουργική  απόφαση  με αριθμ. 93395/Ε1/28-7-2021, η οποία βασίζεται στην παρ.5 του άρθρου 62 του ν.4589/19:

«Οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) και υποχρεούνται να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177).».

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχει επανειλημμένως επισημάνει ότι η υποχρεωτική παραμονή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για 2 χρόνια στην θέση τοποθέτησής τους δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στους εκπαιδευτικούς αυτούς, χωρίς να προσφέρει τίποτα απολύτως στη δημόσια εκπαίδευση.

Με δεδομένο ότι μεγάλο μέρος των σχολικών μονάδων ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας έχουν διαθέσιμα οργανικά κενά για τις περισσότερες ειδικότητες, επαναφέρουμε το αίτημα της Ομοσπονδίας για μείωση του χρόνου υποχρεωτικής παραμονής στην θέση τοποθέτησης από δύο (2) σχολικά έτη σε ένα (1), όπως ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.

Ως εκ τούτου, απαιτούμε να τους δοθεί το δικαίωμα να αιτηθούν μετάθεση την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Δείτε επίσης

Μισθοδοσία νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Ολοκληρωμένος Πίνακας
Υπολογισμός μισθοδοσίας εκπαιδευτικών 2021: Μονίμων-αναπληρωτών-ωρομισθίων
Σημειώματα μισθοδοσίας: Πως μπορούν να τα δουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ και ΕΒΠ μέσω της ΕΑΠ
Αποδοχές νεοδιόριστων εκπαιδευτικών-Ποσά ταμείου ανεργίας ΟΑΕΔ-Οικογενειακή παροχή
Φάκελος αναπληρωτή 2021-22: Τα δικαιολογητικά που περιλαμβάνει-Οδηγίες για μισθοδοσία

Δείτε επίσης

Παράλληλη Στήριξη: Παράθεση στοιχείων 6 έτων-Εγκρίσεις-Προσλήψεις-Η διαδικασία
Προσλήψεις αναπληρωτών έως Οκτώβριο 2021: Αριθμοί-Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα

Πριν φύγετε

 Συνάφεια με ειδική αγωγή και σχολική ψυχολογία μεταπτυχιακών: Τα έγγραφα που προσκομίζονται στο ΥΠΑΙΘ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply