Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα ΠΟΣΕΕΠΕΑ συνάντησης με Υφυπουργό Παιδείας και Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα ΠΟΣΕΕΠΕΑ συνάντησης με Υφυπουργό Παιδείας και Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ-Για μόνιμους διορισμούς-νέες οργανικές θέσεις-Αναβάθμιση του ΕΒΠ από ΔΕ σε ΤΕ-Παιδαγωγική Επάρκεια.

Για τα παρακάτω πάγια αιτήματά της η ΠΟΣΕΕΠΕΑ ζητά συνάντηση με την Υφυπουργό ΠΑΙΘ κα Ζ. Μακρή και τον Γ.Γ ΥΠΑΙΘ κο Α. Κόπτση.

Διορισμοί στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..

• Διορισμοί στις ΕΔΥ.

• Αύξηση οργανικών θέσεων για το ΕΒΠ και το ΕΕΠ, διορισμοί  στις ΣΜΕΑΕ.

• Ένταξη των μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ στη Γενική Εκπαίδευση με τη δημιουργία οργανικών θέσεων και με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων ΕΕΠ & ΕΒΠ.

• Αναβάθμιση των ΕΒΠ από ΔΕ σε ΤΕ.

• Ρύθμιση για το προαπαιτούμενο προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας ΕΕΠ για την κατάρτιση πινάκων της 2ΕΑ, όπως έχουμε αναφέρει στην από 8/4/2022 επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

• Συνεργασία ΥΠΑΙΘ με το ΙΜΕΓΕΕ,  επιστημονικό όργανο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και το ρόλο του ΕΕΠ ΕΒΠ στην υποστήριξη μαθητών/τριων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ)

Αθήνα, 21/04/2022

Αρ. πρωτ.: 11

Προς:

– Υφυπουργό Παιδείας κα. Ζ. Μακρή

– Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ, κ. Α. Κόπτση

Κοινοποίηση:

-Προϊστάμενο Διεύθυνσης ΕΑΕ κ. Χ. Παπαϊωάννου

Θέμα: “Αίτημα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας, το Γενικό Γραμματέα ”

Αξιότιμη κα. Υφυπουργέ,

Αξιότιμοι κ. Γενικέ Γραμματέα και κ. Διευθυντά,

Παρακαλούμε όπως ανταποκριθείτε στο αίτημα μας για μία συνάντηση το συντομότερο δυνατό, ενόψει επειγόντων θεμάτων, προκειμένου να σας τα εκθέσουμε από κοντά.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής εκπροσωπεί: 1) το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.), το οποίο απαρτίζεται από Ψυχολόγους, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Φυσικοθεραπευτές, Σχολικούς Νοσηλευτές, Συμβούλους Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τυφλών, Ειδικούς στην Νοηματική Γλώσσα Κωφών, Ειδικούς στη Κινητικότητα τον Προσανατολισμό Τυφλών, Συμβούλους στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και  2) το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.), που υπηρετούν με μόνιμο διορισμό, ή σαν αναπληρωτές, στις  Σχολικές Μονάδες Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) του Υπουργείου Παιδείας.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής έχει αποδείξει με θέσεις, προτάσεις  και με έργα τη στήριξη της στα  θέματα της Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης για τα μέλη της ΕΕΠ- ΕΒΠ, τα σχολεία, τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Αρχικά θα θέλαμε να συζητήσουμε το ζήτημα δικαίας  κατανομής θέσεων  μεταξύ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας/ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, διότι τα κενά είναι αναμφισβήτητα πάρα πολλά και  υπάρχει ανάγκη για επαρκή στελέχωση από μόνιμο και σταθερό προσωπικό σε όλες τις δομές του Υπουργείου Παιδείας.

Οι διορισμοί του 2020 για το ΕΕΠ – ΕΒΠ μπορεί να κάλυψαν κάποιες  οργανικές θέσεις και να στελέχωσαν εν μέρη κάποιες από τις ΣΜΕΑΕ, ωστόσο οι αναπληρωτές που προσλαμβάνονται καλύπτουν επί χρόνια πάγιες και διαρκείς ανάγκες με σαφώς πολύ μεγάλη διαφορά του ποσοστού ανάμεσα σε μόνιμους και αναπληρωτές. Για το λόγο αυτό καθίσταται ιδιαίτερα επιβεβλημένο να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις για το ΕΕΠ  – ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ, να πραγματοποιηθούν επιπρόσθετοι διορισμοί, προκειμένου να καλύψουν τις ιδιαίτερες και σύνθετες ανάγκες των σχολικών μονάδων. Παράλληλα, μέχρι να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, ζητάμε διασφάλιση  των πιστώσεων για τους αναπληρωτές στα επίπεδα των τελευταίων σχολικών χρόνων.

Στη συνέχεια θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας,  με τη μορφή κατεπείγοντος και το ζήτημα που αφορά στους διορισμούς μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού στις οργανικές θέσεις των  ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ και των Ε.Δ.Υ.. Από το 2019 είχαμε θέσει το γεγονός ότι δεν έχει προβλεφθεί η πλήρωση των θέσεων από διορισμό στα ΚΕΔΑΣΥ. Θα θέλαμε να διερευνήσετε το συγκεκριμένο ζητούμενο  αναφορικά με τη δυνατότητα διόρθωσης  αυτής της αβλεψίας  προς όφελος της πλήρωσης θέσεων  αυτών για τη διεξαγωγή της ομαλής λειτουργίας τους καθώς οι αναπληρωτές καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Επιπλέον, επισημαίνουμε την ανάγκη ρύθμισης του θέματος της υπηρεσιακής αναβάθμισης του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ),  από ΔΕ σε ΤΕ. Το ΕΒΠ συμμετέχει αναπόσπαστα στη ζώσα εκπαιδευτική διαδικασία, ασκεί βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα και έχει υποστηρικτικό ρόλο όπως και το ΕΕΠ (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό). Επίσης, έχει λάβει εξειδικευμένη εκπαίδευση σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής, ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίζει μαθητές με ειδικές ανάγκες και να υπηρετεί την ισότιμη ένταξη τους στη δημόσια εκπαίδευση. Ακόμη, αποτελεί μέλος του οικείου συλλόγου προσωπικού της εκάστοτε σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετεί.

Σύμφωνα με τα παραπάνω ζητάμε σύμφωνα με τα πάγια αιτήματα  της ΠΟΣΕΕΠΕΑ:

• Διορισμούς στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..

• Διορισμούς στις ΕΔΥ.

• Αύξηση οργανικών θέσεων για το ΕΒΠ και το ΕΕΠ, διορισμοί  στις ΣΜΕΑΕ.

• Ένταξη των μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ στη Γενική Εκπαίδευση με τη δημιουργία οργανικών θέσεων και με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων ΕΕΠ & ΕΒΠ.

• Αναβάθμιση των ΕΒΠ από ΔΕ σε ΤΕ.

• Ρύθμιση για το προαπαιτούμενο προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας ΕΕΠ για την κατάρτιση πινάκων της 2ΕΑ, όπως έχουμε αναφέρει στην από 8/4/2022 επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

• Συνεργασία ΥΠΑΙΘ με το ΙΜΕΓΕΕ,  επιστημονικό όργανο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και το ρόλο του ΕΕΠ ΕΒΠ στην υποστήριξη μαθητών/τριων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ζητάμε να ανταποκριθείτε στα αιτήματά μας για διάλογο, για τα σοβαρά και σημαντικά ζητήματα που έχουμε θέσει έως τώρα.

Δείτε επίσης

Προκηρύξεις ΑΣΕΠ 2002 ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι περιμένουμε από εδώ και πέρα-Πτυχία ΕΒΠ-Παιδαγωγική Επάρκεια 

Εκδοση Προκηρύξεων 1ΕΑ-2ΕΑ/2022: Ανακοίνωση ΑΣΕΠ-Εφιστάται η προσοχή στο παράβολο 

Τι πρέπει να προσέξω στην αίτηση ΑΣΕΠ για τις Προκηρύξεις 1ΕΑ & 2ΕΑ/2022: Ενημέρωση από ΣΕΕΠΕΑ 

Παιδαγωγική Επάρκεια και παλαιοί εισακτέοι Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι σε Τμήματα ΑΕΙ | Επιστολή 

Προκηρύξεις ΑΣΕΠ-Που θα κατατεθούν τα δικαιολογητικά των υποψηφίων | Η διαδικασία 

Μοριοδότηση προϋπηρεσίας δυσπρόσιτων-τρίμηνων συμβάσεων: Τι προβλέπουν οι Προκηρύξεις ΑΣΕΠ 

Πως αποδεικνύεται η Εξειδίκευση στην ΕΑΕ από τους εκπαιδευτικούς 

Δείτε ακόμη

Πως πληρώνω το παράβολο ΑΣΕΠ: Αναλυτικές οδηγίες και video 

Πως επικυρώνονται τίτλοι-πιστοποιητικά-βεβαιώσεις: Οδηγίες και κατευθύνσεις από το ΑΣΕΠ 

Πως κάνουμε εγγραφή στο ΟΠΣΥΔ ως νέοι χρήστες: Η διαδικασία βήμα-βήμα σε video και σε Εγχειρίδιο

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση