Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτημα σύστασης οργανικών θέσεων ΕΒΠ από 608 μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτημα σύστασης οργανικών θέσεων ΕΒΠ από 608 μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού προς Συλλόγους ΕΕΠ-ΕΒΠ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ και πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αίτημα σύστασης οργανικών θέσεων ΕΒΠ

608 μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) με επιστολή τους καλούν τους τοπικούς Συλλόγους ΕΕΠ και ΕΒΠ και την ΠΟΣΕΕΠΕΑ, καθώς και το ΥΠΑΙΘ να λάβουν υπόψη το αίτημα  για σύσταση νέων οργανικών θέσεων και κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών των ΣΜΕΑΕ με μόνιμο προσωπικό μελών ΕΒΠ.

Ακολουθεί η επιστολή
ΑΠΟ:

Ομάδα Μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

 

ΠΡΟΣ:

-ΠΟΣΕΕΠΕΑ

-ΣΕΕΠΕΑ Ιόνιων Νήσων

-ΣΕΕΠΕΑ Ηπείρου

-ΣΕΕΠΕΑΒΠ Αν. Μακ./Θράκης

-ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας:

-ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Μακεδονίας:

-ΣΕΒΕΠΕΑ Θεσσαλίας

-ΣΕΕΠΕΑ Βορείου Αιγαίου

-ΣΕΕΠΕΑ Νοτίου Αιγαίου

-ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας

-ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

-ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδος

-ΣΕΕΠΕΑ Πελοποννήσου

-ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης

 

Κοινοποίηση:

-Την Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κα. Κεραμέως

– Την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζ. Μακρή

-Τον Γενικό Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ, κ. Κόπτση

-Την Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος ΕΕΠ-ΕΒΠ κα Ν. Φυτουράκη

 

Θέμα: Σύσταση νέων οργανικών θέσεων στην ειδικότητα του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού- ΕΒΠ,ΔΕ01.

Βάση των προσλήψεων Α ́φάση αναπληρωτών ΕΕΠ/ΕΒΠ που πραγματοποιήθηκαν στις 26.08.2022,

γίνεται κατανοητή και αυτονόητη η αναγκαιότητα σύστασης νέων οργανικών θέσεων του κλάδου ΕΒΠ .

  • 1569 προσλήψεις μελών ΕΒΠ
  • εκ των οποίων οι 1000 αφορούν το πρόγραμμα της Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης στα Γενικά σχολεία
  • οι 569!!! το πρόγραμμα της Εξατομικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης στις ΣΜΕΑΕ.

Η ειδικότητα του ΕΒΠ αυτή τη στιγμή έχει ένα (1) κενό οργανικό κενό σε όλη την Ελλάδα. Ο αριθμός των τουλάχιστον 569 λειτουργικών κενών ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ ,δείχνει πως παρά τους διορισμούς του 2019 , οι αναπληρωτές ΕΒΠ συνεχίζουν να αναπληρώνουν τους ίδιους τους εαυτούς τους και οι ανάγκες των σχολείων από την συγκεκριμένη ειδικότητα παραμένουν πολλές και ακάλυπτες από μόνιμο προσωπικό.

Ζητάμε :

  • Την άμεση σύσταση οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΒΠ του τρέχοντος σχολικού έτους
  • Οι οργανικές θέσεις να συσταθούν σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών και όχι από τον αριθμό μαθητών της σχολικής μονάδας (για το οποίο δεν υπάρχει κανένας σχετικός νόμος αντιστοιχίας ειδικότητας ανά αριθμό μαθητών).
  • Την άμεση κάλυψη αυτών με μόνιμους διορισμούς

Το αίτημα μας υπογράφουν 608 μέλη ΕΒΠ τα ονόματα των οποίων είναι στη διάθεση σας.

Δείτε επίσης

Αποφάσεις πρόσληψης ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022 Α Φάσης 

Προσλήφθηκα ως αναπληρωτής, τι κάνω μετά το SMS που έλαβα: Ερωτήσεις και απαντήσεις 

Προσλήψεις αναπληρωτών 2022: Η διαδικασία μετά την ανακοίνωση των ονομάτων σε 10 απλά βήματα 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας –Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται

Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών-Υπουργική Απόφαση

Φάκελος αναπληρωτή εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πίνακες με τα δικαιολογητικά που πρέπει να περιλαμβάνει 

Εκπτώσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αναπληρωτών έως 50% από 04 έως και 08.09.2022 

Δείτε ακόμη

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Ασκηση ιδιωτικού έργου: Γνωμοδοτήσεις ΝΣΚ για 10ωρο και εμπορική ιδιότητα-Αμοιβές | Παράθεση νομοθεσίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση