Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήματα Ενωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη: Αναφορά στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήματα Ενωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη: Αναφορά στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Αιτήματα Ενωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη

Αναφορά επιστολή της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, κατέθεσε στη Βουλή η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου με θέμα “Αιτήματα εκπροσώπων της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη για κάλυψη των κενών θέσεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία της περιοχής και για επιτάχυνση της εφαρμογής στην εν λόγω περιοχή του προγράμματος για τα «σχολικά γεύματα”.

Η Αναφορά

Αθήνα, 25-11-2021

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Αιτήματα εκπροσώπων της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη για κάλυψη των κενών θέσεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία της περιοχής και για επιτάχυνση της εφαρμογής στην εν λόγω περιοχή του προγράμματος για τα «σχολικά γεύματα».

Κυρία Υπουργέ,

Με επιστολή τους, εκπρόσωποι της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη, εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους για τα κενά θέσεων εκπαιδευτικών, που υπάρχουν στα σχολεία της περιοχής.

Τονίζουν, μεταξύ άλλων ότι,

η έλλειψη κάποιων ειδικοτήτων στα σχολεία τους (μουσικής, πληροφορικής, καλλιτεχνικών, θεατρικής αγωγής κ.α.) οδηγεί αρκετές οικογένειες να στραφούν εκτός του σχολείου για την κάλυψη των σχετικών μαθημάτων, καταβάλλοντας αρκετά χρήματα και επιβαρύνοντας τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό. Ταυτόχρονα, σοβαρές ελλείψεις καταγράφονται και στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, που έχουν ανάγκη οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες της περιοχής.

Επισημαίνουν, επίσης ότι,

συνεχίζεται η καθυστέρηση εφαρμογής στα σχολεία τους του προγράμματος για τα «σχολικά γεύματα», ενώ δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και καμία δέσμευση σχετικά από την πλευρά του Υπουργείου σας, ενώ, το θέμα είναι ζωτικής σημασίας για τα παιδιά-μαθητές των μη εύπορων οικογενειών της περιοχής, που είναι αρκετές.

Οι ανωτέρω γονείς κλείνουν την παραπάνω επιστολή τους,

ζητώντας από Υπηρεσιακό παράγοντα του Υπουργείου σας πρωτοβουλίες για την επίλυση των ανωτέρω θεμάτων, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και να καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών, όμως, σε περαιτέρω επικοινωνία τους μαζί μας, μας ζήτησαν να μεσολαβήσουμε ενώπιον σας, ώστε να αναλάβετε πολιτικές πρωτοβουλίες προς επίσπευση της υλοποίησης των ανωτέρω ανεπαρκειών.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

και αφού λάβετε υπόψη σας την επισυναπτόμενη στην παρούσα, ως άνω, επιστολή, σας παρακαλώ να την εξετάσετε και να αποφανθείτε σχετικά.

Η αναφέρουσα Βουλευτής

ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Επισυνάπτεται: Η ως άνω επιστολή – διαμαρτυρία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη.
ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓ.ΙΩΑΝ. ΡΕΝΤΗ

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ50-ΝΙΚΑΙΑ τηλ.2104924552

E-MAIL: esgnikaias(cbgmail.com blog:esgnikaias.blogspot.gr

Προς Διεύθυνση Α’ βάθμιας Νίκαια 24.11.2021 Εκπαίδευσης Πειραιά

Υπόψη: Κου Νανόπουλου Αλέξανδρου

ΘΕΜΑ: «ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΙΚΑΙΑΣ – ΡΕΝΤΗ & ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ »

Κύριε Διευθυντά,

Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να σας εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν στα σχολεία μας κι ενώ έχουμε φτάσει στο τέλος Νοεμβρίου.

Πέρα από τα μαθησιακά κενά που δημιουργούνται στους μαθητές,

τα οποία έρχονται να προστεθούν σε αυτά που ήδη υπάρχουν από την περυσινή χρονιά λόγω της τηλεκπαίδευσης, αυτό το πρόβλημα αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την κατάρτιση του οριστικού ωρολογίου προγράμματος του κάθε σχολείου και εν συνεχεία δεν επιτρέπει την πλήρη λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων, δημιουργώντας έντονο προβληματισμό στους γονείς που βρίσκονται σε απόγνωση.

Η έλλειψη ειδικοτήτων

( μουσικής ,πληροφορικής, καλλιτεχνικών, θεατρικής αγωγής κ.α.) οδηγεί αρκετές οικογένειες να στραφούν εκτός του σχολείου, για την κάλυψη τέτοιων ειδικοτήτων, καταβάλλοντας αρκετά χρήματα επιβαρύνοντας τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό.

Σοβαρές ελλείψεις

καταγράφονται και στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης που τόσο έχουν ανάγκη οι μαθητές και οι οικογένειές τους.

Ένα επίσης πολύ σοβαρό ζήτημα παραμένει

η καθυστέρηση εφαρμογής του προγράμματος για τα «σχολικά γεύματα», ενώ δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και καμία δέσμευση, για το χρόνο έναρξης από την πλευρά του Υπουργείου για ένα θέμα ζωτικής σημασίας.

Σας γνωρίζουμε πως

το παραπάνω πρόγραμμα είναι για εμάς άκρως σημαντικό καθώς λύνει το πρόβλημα πολλών οικογενειών, που αδυνατούν και για τα στοιχειώδη. Κύριε Διευθυντά, παρακαλούμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας όπως αναλάβετε πρωτοβουλίες για την επίλυση των ανωτέρω θεμάτων, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και να καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών.

Με εκτίμηση,

Για το Δ.Σ.

Πρόεδρος Σατολιάς Πέτρος

Η Γενική Γραμματέας Χατόγλου Δάφνη

Δείτε επίσης

Φαινόμενα σχολικής βίας με εμπλεκόμενους μαθητές: Ερώτηση στη Βουλή
Σχολεία Αγίας Βαρβάρας Αττικής: Αναφορά στη Βουλή για συγχωνεύσεις τμημάτων
Συγχωνεύσεις τμημάτων-1ο Ειδικό Σχολείο Αμαρουσίου: Ερώτηση στη Βουλή
Προσλήψεις 2022: 40.000 στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα | Πίνακας
Δώρο Χριστουγέννων 2021 από ΟΑΕΔ για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πως υπολογίζεται-Πότε πιστώνεται
Αξιολόγηση-εκπαιδευτικοί: Ηττα σε ιστορική προοπτική | Αρθρο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση