Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήματα μαθητών Μουσικών σχολείων: Στη Βουλή υπόμνημα μαθητών από τη Χ. Κεφαλίδου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήματα μαθητών Μουσικών σχολείων: Στη Βουλή υπόμνημα μαθητικών συμβουλίων από τη Βουλευτή Χαρά Κεφαλίδου του ΚΙΝΑΛ.

Αναφορά κατέθεσε στη Βουλή η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας του Κινήματος Αλλαγής και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, με αφορμή το υπόμνημα των δεκαπενταμελών μαθητικών συμβουλίων από Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια – Λύκεια) της χώρας, με το οποίο γνωστοποιούν σειρά προβλημάτων που τους απασχολούν και καταθέτουν τα αιτήματά τους που, όπως επισημαίνουν, αφορούν στα Μουσικά Σχολεία, που διαφέρουν από αυτά των Σχολείων Γενικής Παιδείας.

Δείτε την Αναφορά

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Αιτήματα των μαθητών στα Μουσικά Σχολεία της χώρας

Με υπόμνημά τους, τα δεκαπενταμελή μαθητικά συμβούλια από Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια – Λύκεια) της χώρας, απευθύνονται στην Υπουργό Παιδείας για να γνωστοποιήσουν σειρά προβλημάτων που τους απασχολούν. Γίνεται αναφορά σε διάφορα αιτήματα που, όπως επισημαίνουν, αφορούν στα Μουσικά Σχολεία, που διαφέρουν από αυτά των Σχολείων Γενικής Παιδείας.

Συγκεκριμένα, ζητούν μεταξύ άλλων:
  • Την έγκαιρη πρόσληψη καθηγητών μουσικής παιδείας, τόσο σε υποχρεωτικά όργανα όσο και σε όργανα επιλογής.
  • Τη συγγραφή σχολικών εγχειριδίων για τα μαθήματα που εξειδικεύονται στη θεωρητική μουσική εκπαίδευση (θεωρία, αρμονία, ιστορία μουσικής, μορφολογία, οργανογνωσία) και για τα μαθήματα των μουσικών οργάνων, καθώς τονίζεται ότι δεν διαθέτουν όλες οι οικογένειες την οικονομική δυνατότητα για να τα προμηθευτούν.
  • Τη μοριοδότηση και ποσόστωση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στα παιδιά που ενδιαφέρονται για τις μουσικές σχολές.
  • Την πιστοποίηση των θεωρητικών σπουδών, σε κάθε απόφοιτο μουσικού σχολείου (θεωρία, αρμονία) και των μαθημάτων μουσικών οργάνων.
  • Και τέλος, τη δημιουργία νέου πεδίου προσανατολισμού, ειδικό για τα μουσικά σχολεία, που θα το επιλέγουν όσα παιδιά ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τα τρία τμήματα μουσικών σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μουσικά μαθήματα, αντί του συμβιβασμού των μαθητών να επιλέξουν ένα ήδη υπάρχον πεδίο, που δεν συσχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους.

Σας επισυνάπτω την επιστολή των μαθητών των Μουσικών Σχολείων και ζητώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ικανοποίησης των αιτημάτων τους.

Η αναφέρουσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Συναντήσεις ΚΙΝΑΛ με ΟΙΕΛΕ-ΠΕΕΚΕ-ΕΝΕΚΕΜ για ζητήματα εκπαίδευσης 

Βεβαιώσεις Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: Τι αποφάσισε το ΙΕΠ για τη χορήγηση στοιχείων σε εκπαιδευτικούς 

Επιμόρφωση Ψυχολόγων ΚΕΔΑΣΥ στα Ψυχομετρικά Εργαλεία: Οδηγίες για τις θεματικές ενότητες και την κατανομή 

Ουκρανία: Ευρωπαϊκή Task Force υποστήριξης μαθητών και φοιτητών-Πρόταση της Ν. Κεραμέως

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply