Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήσεις Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Από σήμερα Τρίτη 14/01/2020

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήσεις Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Από σήμερα Τρίτη 14/01/2020 για τα Προγράμματα της 1ης περιόδου επιμόρφωσης Μαρτίου – Ιουνίου 2020.

Αιτήσεις Β2 επιπέδου ΤΠΕ

Προϋπόθεση συμμετοχής αποτελεί η προηγούμενη παρακολούθηση και επιτυχής ολοκλήρωση προγράμματος επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. το διάστημα 2017-2019, καθώς και η άσκηση διδακτικού έργου σε σχολικές τάξεις με μαθητές κατά την παρούσα χρονική περίοδο, για να είναι δυνατή η κάλυψη υποχρεώσεων «εφαρμογής στην τάξη».

Αιτήσεις Εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε Προγράμματα Επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, από σήμερα, Τρίτη 14/01/2020 να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα της 1ης περιόδου επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. που πρόκειται να διεξαχθεί κατά το διάστημα Μαρτίου – Ιουνίου 2020.

Οι αιτήσεις συμμετοχής για την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης και η κατανομή των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης γίνονται σε 2 φάσεις:

  • 14 έως 21 Ιανουαρίου 2020 στις 10.00 π.μ. (Α’ φάση υποβολής αιτήσεων και κατανομής των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης με διαδικασία ηλεκτρονικής κλήρωσης),
  • 23 έως 27 Ιανουαρίου 2020 στις 10.00 π.μ. (δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων Α’ Φάσης και Β’ Φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων από εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και την εν γένει συμπλήρωση κενών θέσεων, με σειρά χρονικής προτεραιότητας).

Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση

Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης (περιλαμβανομένων των υπηρετούντων αναπληρωτών), οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων, καθώς και οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε ελληνικά σχολεία της ομογένειας.

Προϋπόθεση συμμετοχής

Επίσης, προϋπόθεση συμμετοχής αποτελεί η προηγούμενη παρακολούθηση και επιτυχής ολοκλήρωση προγράμματος επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. το διάστημα 2017-2019, καθώς και η άσκηση διδακτικού έργου σε σχολικές τάξεις με μαθητές κατά την παρούσα χρονική περίοδο, για να είναι δυνατή η κάλυψη υποχρεώσεων «εφαρμογής στην τάξη».

Η υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής και η ενημέρωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών για τα διαθέσιμα επιμορφωτικά προγράμματα που τους αφορούν και θα υλοποιηθούν για την περιοχή τους, γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://e-pimorfosi.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών εισόδου που επίσης χρησιμοποιούσαν κατά την επιμόρφωσή τους στο Β1 επίπεδο Τ.Π.Ε.

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας, θα βρείτε ΕΔΩ.

Στις οδηγίες αυτές περιλαμβάνεται και η διαδικασία ανάκτησης των κωδικών πρόσβασης για την περίπτωση που τους έχετε λησμονήσει.

Για να υποβάλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε ΕΔΩ.

Αναλυτικά

Η επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. συνιστά προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη και διεξάγεται στο πλαίσιο της πράξης:

«Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)»

του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία υλοποιείται από το Ι.Τ.Υ.Ε. – «Διόφαντος» ως δικαιούχο φορέα, σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π..

Στοιχεία Προγράμματος

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. έχει διάρκεια 60 ώρες, περιλαμβανομένων 18 ωρών υποστηρικτικών συναντήσεων για την «εφαρμογή στην τάξη».

Η εφαρμογή στην τάξη είναι οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, και αφορά στην εφαρμογή των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτώνται από τους συμμετέχοντες στην επιμόρφωση εκπαιδευτικούς, στις σχολικές τους τάξεις, ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες στη δική τους διδακτική πρακτική, με την προηγούμενη υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών τους.

Τα προγράμματα υλοποιούνται με βάση το «μεικτό μοντέλο» επιμόρφωσης δηλαδή με συνδυασμό

α) σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης,

β) ασύγχρονων δράσεων και κατά περίπτωση, γ) ενός αριθμού δια ζώσης συνεδριών, που λαμβάνουν χώρα στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) σε δύο σαββατοκύριακα στη διάρκεια του προγράμματος, ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής και απασχόλησής τους.

Πληροφορίες

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την Επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. και την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.

Διευκρινήσεις

Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης http://e-pimorfosi.cti.gr (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Συχνές Ερωτήσεις») ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης.

Δείτε επίσης

Μητρώο ΙΕΠ Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας: Εκ νέου υποβολή αίτησης
Τελικός Πίνακας εκπαιδευτικών προς απόσπαση σε σχολεία του εξωτερικού
Εγκύκλιος Τριών Ιεραρχών: Οχι μάθημα, εκδηλώσεις και εκκλησιασμός
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση