Τρίτη, 18 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό φροντιστήριο 2024-25 από 27.05 έως και 10.06.2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό φροντιστήριο 2024-25 από 27.05.2024 έως και 10.06.2024 ηλεκτρονικά σε πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό φροντιστήριο

Το ΥΠΑΙΘΑ ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας ότι στον ακόλουθο σύνδεσμο του ΙΕΠ μπορούν να υποβάλλουν την αίτηση και τα σχετικά ηλεκτρονικά αρχεία που αφορούν στην Υ.Α. με αρ.πρωτ. 49780 /Δ7 /15.05.2024 ΑΔΑ: 9ΙΠΚ46ΝΚΠΔ-Γ23 όπως ανακοινοποιήθηκε στο ορθό  24-5-2024, με θέμα: Πρόσκληση Εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025 (Ψηφιακό Φροντιστήριο)

https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home

Σημειώνεται ότι για τυχόν ερωτήματα των ενδιαφερομένων  λειτουργεί  helpdesk  μέσω της υποβολής αιτήματος υποστήριξης  στη σχετική  πλατφόρμα.

Δείτε την ανακοινοποιημένη Πρόσκληση με τα Παρατήματα Ι και ΙΙ ΕΔΩ

______________________________

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό φροντιστήριο – Τι περιλαμβάνει η Πρόσκληση

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την πρόσθετη διδακτική υποστήριξη των μαθητών της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ., μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης ενισχυτικής διδασκαλίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους σε γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο του άρθρου 6 του ν. 1566/1985 (Α’ 167) σε συνδυασμό με την παρ. 6 του άρθρου 6 του ν. 2740/1999 (Α’ 186), προτίθεται να προβεί σε αποσπάσεις στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών ΠΕ & ΔΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ογδόντα οχτώ (88) εκπαιδευτικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης των 2 απαραίτητων σχετικών κλάδων (εξήντα (60) για ΓΕ.Λ. και εικοσιοχτώ (28) για ΕΠΑ.Λ.), με αντικείμενο την οργάνωση, τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/ τις ενδιαφερόμενους/ες, από 27.05.2024 (ώρα 13.00μ.μ.) έως και 10.06.2024 (ώρα 15.00μ.μ.), ηλεκτρονικά σε πλατφόρμα, η οποία πρόκειται να ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. www.iep.edu.gr

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ

Δικαίωμα υποβολής αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης για απόσπαση έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα σύμφωνα με τον πίνακα στο παράρτημα Ι της Πρόσκλησης, ακόμα και ως 2η ειδικότητα, και δεν έχουν τα κωλύματα, όπως αναφέρονται στην πρόσκληση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με Αρ. Πρωτ. 34880/Ε2/04-04-2024 (ΑΔΑ: 9Ζ8Λ46ΝΚΠΔ-Κ2Υ).

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα τις εργάσιμες ημέρες, διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων, μέχρι εννέα (9) ώρες την εβδομάδα, προετοιμάζουν τη διδασκαλία, και διορθώνουν τις δοκιμασίες των μαθητών/τριών, με μέγιστο όριο εργασίας τις έξι (6) ώρες την ημέρα και τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.

Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, ιδίως, στο πλαίσιο των κάτωθι τομέων:

1. Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Σχεδιασμός μαθημάτων: Δημιουργία λεπτομερών σχεδίων μαθήματος για κάθε συνεδρία, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης. 3. Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.

4. Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης.

5. Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.

6. Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό φροντιστήριο

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Οι εκπαιδευτικοί προς απόσπαση πρέπει να πληρούν τα κάτωθι βασικά προσόντα επί ποινή αποκλεισμού:

1. Διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον πέντε (5) ετών στο μάθημα ή στα μαθήματα της Γ’ τάξης του Λυκείου, που διδάσκουν. Επισημαίνεται ότι για τα μαθήματα, που δεν διδάσκονται στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος της Γ΄ Λυκείου (Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία, Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία, Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γερμανικά), η εμπειρία δεν αποτελεί προαπαιτούμενο, αλλά λαμβάνεται υπόψη τυχόν διδακτική προϋπηρεσία.

Επίσης, απαιτούνται:

2. Υποβολή σχεδίου μικροδιδασκαλίας 15 λεπτών.

3. Υποβολή σχεδίου ωριαίας εξέτασης (τεστ).

4. Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών.

Δείτε επίσης

Λειτουργία σχολείων στις Ευρωεκλογές 2024 | Εγγραφο 

Πρόσληψη συγγενών αποβιωσάντων λόγω ενδοοικογενειακής βίας ως προσωπικού καθαριότητας σχολείων και ΣΔΕ-ΔΙΕΚ | Απόφαση 

Ψυχομετρικά εργαλεία ΚΕΔΑΣΥ για διάγνωση Ειδικών Εκπ/κών Αναγκών-Ανάθεση στο Τμήμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση