Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτηση αναπληρωτή 2023-24: Aπενεργοποίηση – τροποποίηση και διάρκεια ισχύος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτηση αναπληρωτή 2023-24: Aπενεργοποίηση και τροποποίηση και διάρκεια ισχύος-Τι αναφέρουν οι Προσκλήσεις για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2023-24.

Αίτηση αναπληρωτή 2023-24: Aπενεργοποίηση και τροποποίηση και διάρκεια ισχύος

Κοινοποιήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού:

A. Η Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2023-2024 – Δείτε ΕΔΩ

B. Η Πρόσκληση υποψήφιων μελών ΕΕΠΕΒΠ για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2023-2024 – Δείτε ΕΔΩ

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται από την Παρασκευή 18/8 έως και την Παρασκευή 25/8/2023. 

Διάρκεια ισχύος της αίτησης – Δυνατότητα τροποποίησης και απενεργοποίησης

Σχετικά με τη διάρκεια ισχύος της αίτησης αναπληρωτή και ωρομισθίου και τις δυνατότητες τροποποίησης ισχύουν σύμφωνα με την Πρόσκληση τα κάτωθι:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υ.Α. η αίτηση αναπληρωτή και ωρομισθίου (ανά ειδικότητα και δομή εκπαίδευσης) υποβάλλεται άπαξ, ο δε υποψήφιος αναπληρωτής διατηρεί τις εξής δυνατότητες:

α. Απενεργοποίησης της/των αίτησης/αιτήσεών του, κατά περίπτωση, στο ΟΠΣΥΔ, καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Στην περίπτωση αυτή δεν έχει δικαίωμα εκ νέου ενεργοποίησης της/των αίτησης/αιτήσεων που απενεργοποίησε.

β. Τροποποίησης της αίτησης-δήλωσης που έχει υποβάλει, αποκλειστικά ως προς την αφαίρεση περιοχών ή/και λοιπών επιλογών προτίμησης από την 1η Οκτωβρίου μέχρι και την 30η Απριλίου.

Οι ανωτέρω παρεχόμενες δυνατότητες ενεργοποιούνται απευθείας από τον υποψήφιο στο ΟΠΣΥΔ με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών πρόσβασης.

Επισημάνσεις

Σε περίπτωση που μηχανογραφικοί ή λοιποί επείγοντες λόγοι, οι οποίοι συνδέονται με την αναγκαιότητα άμεσης διενέργειας προσλήψεων, το επιβάλλουν, οι παρεχόμενες ανωτέρω α΄ και β΄ δυνατότητες θα αναστέλλονται προσωρινά από τη Διοίκηση χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των υποψηφίων.

Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2023-2024 ενδέχεται να ενεργοποιηθούν οι διατάξεις του άρθρου 86 του ν.4547/2018, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 46 του ν.4692/2020 και το άρθρο 111 του ν.4842/2021 (Α΄ 190) περί έκδοσης ειδικής/ών προκήρυξης/εων κάλυψης λειτουργικών κενών σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες/δομές. Στην περίπτωση αυτή επισημαίνεται ότι: α) αίτηση δήλωση προτιμήσεων συγκεκριμένων σχολικών μονάδων μπορεί να υποβληθεί ακόμη και αν δεν (έχει) υποβληθεί αίτηση προτίμησης περιοχών, υπό την παρούσα εγκύκλιο (ή αυτή απενεργοποιηθεί από τον υποψήφιο) και β) μπορούν να δηλωθούν ακόμη και σχολικές μονάδες, οι οποίες ανήκουν σε περιοχές μετάθεσης/πρόσληψης τις οποίες δεν έχει επιλέξει ο υποψήφιος με την παρούσα εγκύκλιο (ή τις έχει αφαιρέσει στο μεταξύ, βάσει της δυνατότητας που του παρέχεται κατά την ανωτέρω β΄ δυνατότητα).

Δείτε επίσης

Η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτή βήμα-βήμα 

Τι ισχύει για τα δυσπρόσιτα σχολεία και τη διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας αναπληρωτών 

Στρατιωτικές υποχρεώσεις και αναπληρωτές: Τι ισχύει σχετικά με τη δυνατότητα αίτησης για πρόσληψη

Ποινές για μη ανάληψη υπηρεσίας ή παραίτηση αναπληρωτών: Οι 4 περιπτώσεις και το νομοθετικό πλαίσιο 

Υποψήφιοι αναπληρωτές σε 1 ή περισσότερους Αξιολογικούς Πίνακες ή κλάδους | Τι προβλέπεται 

Ολη η διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Σειρά πρόσληψης αναπληρωτών: Ποια η σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων και ποια η ροή προσλήψεων 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply