Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αίτηση θεραπείας οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ: Τι περιλαμβάνει το άρθρο 115 του νόμου 4763/2020

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αίτηση θεραπείας οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ: Τι περιλαμβάνει το άρθρο 115 του νόμου 4763/2020 για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση.

Αίτηση θεραπείας οριστικών πινάκων

Στο άρθρο 115 του νόμου 4763/2020 για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση περιλαμβάνεται η διάταξη για την άσκηση αίτησης θεραπείας κατά των Οριστικών Αξιολογικών Πινάκων κατάταξης των εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα

Στο άρθρο 6 του νόμου 4589/2019 προστίθεται παράγραφος 5 σύμφωνα με την οποία Αίτηση θεραπείας μπορεί να υποβάλλει και ο υποψήφιος ο οποίος θίγεται κατόπιν αποδοχής αίτησης θεραπείας άλλου υποψηφίου.

Σε περίπτωση ένστασης

η οποία στρέφεται κατά ορισμένου προσώπου, το πρόσωπο που βλάπτεται από την αποδοχή της ένστασης, είτε επειδή διαγράφεται από τον Αξιολογικό Πίνακα κατάταξης, είτε επειδή η σειρά του μεταβάλλεται επί το δυσμενέστερο και εφόσον περί της συγκεκριμένης βλαπτικής μεταβολής δεν ειδοποιήθηκε από το ΑΣΕΠ πριν της έκδοση του τελικού Αξιολογικού Πίνακα κατάταξης, ούτε έλαβε αντιστοίχως γνώση, μπορεί να ασκήσει ενώπιον του ΑΣΕΠ αίτηση θεραπείας.

Η υποβολή της ένστασης αυτής διακόπτει την προθεσμία για την άσκηση ενδίκου βοηθήματος.

___________________________

Αίτηση θεραπείας οριστικών πινάκων
Δείτε αναλυτικά το άρθρο 115 του νόμου
Άσκηση αίτησης θεραπείας κατά των οριστικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης των εκπαιδευτικών – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 61 του ν. 4589/2019
Στο άρθρο 61 του ν. 4589/2019 (Α ́ 13) προστίθεται παρ. 5, η οποία έχει ως εξής:

«5. Εάν από τον αυτεπάγγελτο ή κατ’ ένσταση έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. επέρχεται μεταβολή της σειράς του υποψηφίου στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης, ο υποψήφιος δύναται να ασκήσει, ενώπιον του Α.Σ.Ε.Π., την αίτηση θεραπείας της παρ. 1 του άρθρου 24 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α ́ 45), μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την επομένη της δημοσίευσης των αξιολογικών πινάκων κατάταξης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ομοίως, αίτηση θεραπείας μπορεί να υποβάλει και ο υποψήφιος που θίγεται κατόπιν αποδοχής αίτησης θεραπείας άλλου υποψηφίου, εντός της ως άνω προθεσμίας, η οποία αρχίζει από την ημερομηνία κοινοποίησης της σχετικής απόφασης.

Η υποβολή της ως άνω αίτησης θεραπείας διακόπτει την προθεσμία για την άσκηση ενδίκου βοηθήματος.

Σε περίπτωση άσκησης ένστασης,

η οποία στρέφεται κατά ορισμένου προσώπου και αφορά σε ζήτημα που κρίνεται βάσει αντικειμενικών δεδομένων, το πρόσωπο που βλάπτεται από την αποδοχή της ένστασης, είτε επειδή διαγράφεται από τον αξιολογικό πίνακα κατάταξης είτε επειδή η σειρά του μεταβάλλεται επί το δυσμενέστερο και εφόσον περί της συγκεκριμένης βλαπτικής μεταβολής δεν ειδοποιήθηκε από το Α.Σ.Ε.Π. πριν από την έκδοση του τελικού αξιολογικού πίνακα κατάταξης, ούτε έλαβε αντιστοίχως γνώση, μπορεί να ασκήσει, ενώπιον του Α.Σ.Ε.Π., την αίτηση θεραπείας της παρ. 1 του άρθρου 24 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την επομένη της δημοσίευσης των αξιολογικών πινάκων κατάταξης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η υποβολή της ως άνω αίτησης θεραπείας διακόπτει την προθεσμία για την άσκηση ενδίκου βοηθήματος.».

Δείτε σχετικά

Νόμος 4763/2020-Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και ΔΒΜ-ΦΕΚ A 254-21.12.2020
Τοπική πρόσκληση πρόσληψης αναπληρωτών: Τι προβλέπει το άρθρο 114 του νόμου 4763/2020
Αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας κατόχων πτυχίων κολεγίων: Τι προβλέπει το άρθρο 164 του νόμου 4763/2020
Συγκρότηση Υπηρεσιακών Συμβουλίων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι προβλέπει το άρθρο 123 του νόμου 4763/2020
Απόφοιτοι ΙΕΚ σε ΑΕΙ με κατατακτήριες εξετάσεις: Τι προβλέπει το άρθρο 43 του νόμου 4763/2020
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply