Σάββατο, 24 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ακης Σκέρτσος: Πρώτα τα Λύκεια θα ανοίξουν-Η χρησιμότητα των self test είναι η επαναληπτικότητα τους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ακης Σκέρτσος: Πρώτα τα Λύκεια θα ανοίξουν-Η χρησιμότητα των οικιακών τεστ είναι η επαναληπτικότητα τους – Eίναι η φωτογραφία της στιγμής.

Πρώτα τα Λύκεια

Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 “Καλημέρα Ελλάδα” μίλησε σήμερα Παρασκευή 02 Απριλίου 2021 το πρωϊ, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Άκης Σκέρτσος.

Ο κος Σκέρτσος απάντησε μεταξύ άλλων στο γιατί δεν ανοίγει η εστίαση πριν από το Πάσχα για να ανοίξουν μετά το Πάσχα τα σχολεία της χώρας και για τα οικιακά τεστ (self-test).

Αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων είπε:

Η προτεραιότητα σε αυτήν την φάση είναι να ανοίξουν τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δη τα Λύκεια, δεδομένου ότι έχουν μείνει πολύ καιρό κλειστά, ενώ υπάρχουν και οι εξετάσεις των παιδιών.

Αυτό έχει συζητηθεί στην Επιτροπή και θα τεθεί εκ νέου την ερχόμενη εβδομάδα.

Αναφορικά με τα οικιακά τεστ (self-test) είπε:

Η χρησιμότητα των οικιακών τεστ είναι η επαναληπτικότητα τους, δηλαδή το ότι θα το κάνουμε μια φορά την εβδομάδα μας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίσουμε ότι κάποιος που είναι ασυμπτωματικός νοσεί και πιθανώς μπορεί να μεταδώσει τον ιό.

Προφανώς το τεστ είναι η φωτογραφία της στιγμής. Δεν σημαίνει ότι κάναμε τεστ και βγήκε αρνητικό ότι είμαστε εντάξει. Μπορεί να κολλήσουμε στο επόμενο μισάωρο.

Είναι όμως ένα εργαλείο εντοπισμού της νόσου και αυτοπεριορισμού για τον κάθε πολίτη.

Το απόγευμα αναλυτική ενημέρωση για το πλαίσιο των self-test

Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Άκης Σκέρτσος, σήμερα Παρασκευή 02 Απριλίου 2021 το απόγευμα, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για τον κορονοϊό θα αναφερθεί αναλυτικά στο συνολικό σχέδιο που αφορά στο πλαίσιο χορήγησης των αυτοδιαγνωστικών οικιακών τεστ (self test).

Δείτε επίσης

Πελώνη: Το συνολικό σχέδιο self test θα ανακοινωθεί αύριο-Στόχος άνοιγμα σχολείων 12.04
Χαρδαλιάς-σχολεία: Aνοιγμα ορισμένων τάξεων στις 12 Απριλίου και με τη χρήση self-test
Ελλάδα 2.0: Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης-Παιδεία
Απόφαση για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ του Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό
Ελάχιστη βάση εισαγωγής για Στρατιωτικές-Αστυνομικές σχολές-ΑΕΝ-Πυροσβεστική-Λιμενικό Σώμα-ΑΣΤΕ
Διευκρινίσεις εμβολιασμού εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply