“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολογικός Πίνακας ΑΣΕΠ: Με βάση αυτόν ζητά να γίνουν οι τοποθετήσεις o ΣΑΚΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολογικός Πίνακας ΑΣΕΠ: Με βάση αυτόν ζητά να γίνουν οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση ο ΣΑΚΕΑ.

Αξιολογικός Πίνακας ΑΣΕΠ

Επιστολή παρέμβασης για τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ απέστειλε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ).

Με την επιστολή ο Σύλλογος ζητά:
  • Τοποθέτηση με βάση τη σειρά κατάταξης στους πίνακες για τους συναδέλφους που θα μονιμοποιηθούν, η οποία να θεωρείται απευθείας οριστική.
  • Τοποθέτηση με βάση τη σειρά κατάταξης στους πίνακες για τους συναδέλφους που θα εργαστούν ως αναπληρωτές.

Δείτε την επιστολή

Από

Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (Σ.Α.Κ.Ε.Α)

 

 

Ανθίμου Γαζή 171Δ

Πόλη: Βόλος – 32221

ΤΗΛ: 6944772898

E-MAIL: syllogosanaplirotoneade@yahoo.gr

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ: sakea.forumgreek.com

 

Θέμα: Επιστολή παρέμβασης για τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ

 

Προς

Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Κεραμέως Νίκη

Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Ζαχαράκη Σοφία

Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Γκίκα Αναστασία

 

Κοινοποίηση:

ΟΛΜΕ

Αιρετούς ΚΥΣΔΕ

 

 

 

 

 

Βόλος 19/01/2020

Αρ. πρωτ. 128

Αξιότιμες Κυρίες Κεραμέως, Ζαχαράκη και Γκίκα

Ενόψει της έκδοσης των οριστικών πινάκων για τη διαδικασία μόνιμων διορισμών αλλά και τη διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών ΕΑΕ που θα ακολουθήσει, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής επισημαίνει δύο βασικά σημεία που αφορούν στις διαδικασίες τοποθετήσεων μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ.

  1. Με βάση τον νόμο 4589/2019 προβλέπεται πλέον μοριοδότηση για την κατάταξη όλων των συναδέλφων που είναι γονείς, ανεξαρτήτως αριθμού τέκνων, αλλά και των συναδέλφων που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες.  Είναι αυτονόητο ότι η μοριοδότηση του ίδιου κριτηρίου για δεύτερη φορά (κατάταξη και τοποθέτηση σε περίπτωση διορισμού ή πρόσληψης) θα λειτουργήσει καταφανώς εις βάρος των συναδέλφων που δεν ανήκουν στις παραπάνω περιπτώσεις, προκαλώντας αδικίες και κοινωνικές ανισότητες.
  2. Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ΕΑΕ που αναμένεται να μονιμοποιηθούν μετά και την έκδοση των οριστικών πινάκων, έχουν υπηρετήσει επί πολλά έτη την εκπαίδευση ως αναπληρωτές ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί. Η πολυετής εμπειρία των συναδέλφων και ταυτόχρονα η ταλαιπωρία και ανασφάλεια που βίωναν επί σειρά ετών όπου δεν είχε πραγματοποιηθεί κανένας διορισμός στην ΕΑΕ, επιβάλλουν την άμεση αποκατάστασή τους και οριστική τοποθέτηση σε οργανικές θέσεις, χωρίς προσωρινές τοποθετήσεις.
Με βάση τα παραπάνω, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής ζητά
  • Τοποθέτηση με βάση τη σειρά κατάταξης στους πίνακες για τους συναδέλφους που θα μονιμοποιηθούν, η οποία να θεωρείται απευθείας οριστική
  • Τοποθέτηση με βάση τη σειρά κατάταξης στους πίνακες για τους συναδέλφους που θα εργαστούν ως αναπληρωτές

Με εκτίμηση

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Α.Κ.Ε.Α

 Η Πρόεδρος                                                               Η Γεν. Γραμματέας

Ζήβα Αδαμαντία                                                          Στεφάνου Αικατερίνη

Δείτε επίσης

Τροπολογία τοποθετήσεων νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Κατατέθηκε στη Βουλή
Αιτήσεις Προκήρυξης 1ΓΕ/2019: Ανακοίνωση ΑΣΕΠ – Εως 03/02/2020
Προκηρύξεις 1ΓΕ-2ΓΕ: Επισημάνσεις σύμφωνα με το ΑΣΕΠ και ΥΠΑΙΘ για υποβολή δικαιολογητικών και αίτηση
Σχέδιο νόμου ΑΔΙΠ-ΕΛΚΕ-Κυρώσεις διορισμών-Εορτή Τριών Ιεραρχών | Στη Βουλή
Διάταξη πτυχίων Κολλεγίων: Δεκτά θα γίνονται από το ΑΣΕΠ για διορισμό εκπαιδευτικών
Τριετής αποκλεισμός όσων διορίζονται και δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Ρύθμιση στη Βουλή
Ζαχαράκη στο Best TV: Για διορισμούς, Ειδική Αγωγή, Κενά, Κολλέγια, Λύκειο

Πριν φύγετε

Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση