Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αλέξης Τσίπρας: Παλλαϊκό κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αλέξης Τσίπρας: Παλλαϊκό κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας-Παρέμβαση στην κεντρική διαδικτυακή εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ.

Παλλαϊκό κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας

Πρέπει να γίνει κατανοητό και στον τελευταίο πολίτη της χώρας ότι εδώ έχουμε μια επίθεση στη δημόσια παιδεία και στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Και γι’ αυτό δεν χρειαζόμαστε απλά ένα κίνημα φοιτητικό, αλλά ένα κίνημα παλλαϊκό. Ένα κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας”,

τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας κατά την παρέμβασή του στην κεντρική διαδικτυακή εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ που διοργανώθηκε από το Παρατηρητήριο για την Παιδεία .

 Για το νομοσχέδιο για την Παιδεία ανέφερε πως:

“Eίναι ακραία πράξη ιδεοληπτικής εμμονής και συνιστά επίθεση στην δημοκρατία και στην δημόσια παιδεία”.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισήμανε ότι:
– Η πανδημία έχει μια καταλυτική επίδραση.

Και το δυστύχημα είναι πως βλέπουμε εδώ στη χώρα μας μια κυβέρνηση αποφασισμένη να εκμεταλλευθεί αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη, προκειμένου να προχωρήσει σε συντηρητικές, ακραία συντηρητικές έως αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις, αξιοποιώντας, επαναλαμβάνω, αυτή τη συνθήκη που δεν ευνοεί ούτε τον ουσιαστικό πολιτικό διάλογο.

– Το πλέον κρίσιμο στοιχείο του νομοσχεδίου είναι η διεύρυνση των κοινωνικών ανισοτήτων που επιφέρει.

Η κυβέρνηση επιδιώκει τη μείωση των φοιτητών ώστε να δημιουργήσει πελατεία για τα κολλέγια, αφού όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «θέλει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των ιδιοκτητών των κολλεγίων και όχι να ικανοποιήσει κοινωνικές ανάγκες».

«Ζούμε σε καιρούς δύσκολους αλλά και διδακτικούς», πρόσθεσε σε άλλο σημείο της παρέμβασής του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, και εξήγησε:

“Τα δημόσια συστήματα υγείας κράτησαν όρθιες της κοινωνίες. Η γνώση και η έρευνα που παράγεται στα μεγάλα δημόσια πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα μας έδωσε την δυνατότητα να προχωρήσουμε στην παραγωγή του εμβολίου που αποτελεί την ελπίδα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Το δυστύχημα είναι ότι η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για τα διδάγματα, ούτε και για την κοινή λογική”.

– “Πλήττεται μια ολόκληρη γενιά”

“Πλήττεται μια ολόκληρη γενιά που της στερείται το δικαίωμα στη μόρφωση και πρωτίστως οι νέοι που μεγάλωσαν στο Περιστέρι, στην Ελευσίνα, στα δυτικά της Θεσσαλονίκης, στις τοπικές κοινωνίες των επαρχιών της χώρας μας. Και φυσικά ο άμεσα πληττόμενος είναι τα δημόσια πανεπιστήμια της χώρας μας”, τόνισε κλείνοντας την ομιλία του ο Αλέξης Τσίπρας και επισήμανε:

“Άρα, πρέπει να γίνει κατανοητό και στον τελευταίο πολίτη της χώρας ότι εδώ έχουμε μια επίθεση στη δημόσια παιδεία και στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Και γι’ αυτό δεν χρειαζόμαστε απλά ένα κίνημα φοιτητικό, αλλά ένα κίνημα παλλαϊκό. Ένα κίνημα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της δημόσιας παιδείας”.

Δείτε επίσης

Νίκη Κεραμέως για Πανεπιστήμια: Κοινής λογικής το νομοσχέδιο το οποίο εισάγουμε προς ψήφιση
Μερόπη Τζούφη-Πανεπιστήμια: “Η κυβέρνηση υψώνει -μεταφορικά και κυριολεκτικά- φραγμούς στα ΑΕΙ”
Χαρά Κεφαλίδου για Πανεπιστήμια: Αποσπασματικό το νομοσχέδιο, χωρίς κανένα διάλογο με τους εμπλεκόμενους
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια και την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Υπουργείο Παιδείας-Ερωτήσεις και Απαντήσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ-ασφάλεια Πανεπιστημίων

Δείτε ακόμη

Μ. Τζούφη: “Η Δημοκρατία δε μπαίνει στο ψυγείο-Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ”
Χαρά Κεφαλίδου-Δήλωση με αφορμή το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια που κατέθεσε η Κυβέρνηση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση