Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αλγόριθμος στραγγαλίζει τα οργανικά κενά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Αναφορά στη Βουλή επιστολή της ΠΕΑΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αλγόριθμος στραγγαλίζει τα οργανικά κενά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Αναφορά στη Βουλή η επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ).

Αλγόριθμος στραγγαλίζει τα οργανικά κενά

Την επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ) με θέμα: «Καμία βελτίωση στον αλγόριθμο υπολογισμού οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας», κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κος Βασίλειος Κόκκαλης.

Στην επιστολή της ΠΕΑΔ επισημαίνεται ότι ο υπάρχων αλγόριθμος του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών «όχι μόνο δεν διευκολύνει την εν λόγω διαδικασία, αλλά αντιθέτως “πριονίζει” αρκετά οργανικά κενά, τα οποία μετατρέπονται κατ’ ανάγκην σε λειτουργικά».

Ακολουθεί η Αναφορά και η επιστολή της ΠΕΑΔ

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΦΟΡΑ

Για την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: «Αλγόριθμος “στραγγαλίζει” τα οργανικά κενά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποκλείοντας τους μόνιμους διορισμούς»

Ο Βουλευτής Λάρισας Κόκκαλης Βασίλειος καταθέτει προς την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων δημοσίευμα του ηλεκτρονικού τύπου στο οποίο φιλοξενείται η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) με θέμα: «Καμία βελτίωση στον αλγόριθμο υπολογισμού οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας.»

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι ο υπάρχων αλγόριθμος του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών «όχι μόνο δεν διευκολύνει την εν λόγω διαδικασία, αλλά αντιθέτως “πριονίζει” αρκετά οργανικά κενά, τα οποία μετατρέπονται κατ’ ανάγκην σε λειτουργικά.»

Αναφέρεται ότι παρά τις συναντήσεις του Δ.Σ. της Π.Ε.Α.Δ. με ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας και την «απόσπαση της υπόσχεσης ότι θα ιδρυθούν νέες οργανικές θέσεις στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ότι θα μελετηθεί η λειτουργία του αλγορίθμου, ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης» ο αλγόριθμος παρέμεινε ο ίδιος για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και δεν έγινε «καμία προσπάθεια βελτίωσής του.»

Σύμφωνα με την ανακοίνωση ζητείται η αλλαγή του αλγόριθμου που “στραγγαλίζει” τα οργανικά κενά της Δευτεροβάθμιας, καθώς «οι ανάγκες δεν θα καλυφθούν ποτέ με σταθερό και μόνιμο προσωπικό, αλλά πάλι με αναπληρωτές.»

Επισυνάπτεται το σχετικό δημοσίευμα.

Παρακαλούμε για τις άμεσες και δέουσες ενέργειες του Υπουργείου για την άμεση επίλυση και δρομολόγηση των ανωτέρων και σχετική ενημέρωση μας.

Αθήνα, 7 Φεβρουαρίου 2023

Ο καταθέτων Βουλευτής Κόκκαλης Βασίλειος

Δείτε την επιστολή της ΠΕΑΔ

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας: Καμία βελτίωση στον αλγόριθμο υπολογισμού-Επιστολή ΠΕΑΔ 

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος κενών ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας και ΚΕΔΑΣΥ για τις μεταθέσεις του έτους 2023 

Εναρξη εφαρμογής αξιολόγησης εκπαιδευτικών: Υπεγράφη η Απόφαση-Καταχώριση στοιχείων από εβδομάδα 

Το νομοσχέδιο για τον σχολικό εκφοβισμό: “Ζούμε Αρμονικά ΜΑΖΙ, Σπάμε τη Σιωπή!” 

Αντισυνταγματική η μη μοριοδότηση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών στον ιδιωτικό τομέα, σύμφωνα με το ΣτΕ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση