Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αλλαγές στο ΑΣΕΠ: Στο σύστημα προσλήψεων στο Δημόσιο-Ενας διαγωνισμός ετησίως-Αναμόρφωση του ν.2190/1994

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αλλαγές στο ΑΣΕΠ: Στο σύστημα προσλήψεων στο Δημόσιο – Αναμόρφωση του νόμου 2190/1994  – Ενας διαγωνισμός ετησίως που θα περιλαμβάνει όλες τις ανάγκες του Δημοσίου που θα εγκρίνονται.

Αλλαγές στο ΑΣΕΠ

Νομοσχέδιο με αλλαγές στο σύστημα προσλήψεων στο Δημόσιο, μέσω ΑΣΕΠ, παρουσίασε σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο συνεδρίασε υπό την προεδρία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη μέσω τηλεδιάσκεψης, Ο Υπουργός Εσωτερικών κος Τ. Θεοδωρικάκος.

Σύμφωνα με το MEGA
  • Η εισήγηση κινείται στην πλήρη αναμόρφωση του νόμου 2190/1994 του ΑΣΕΠ.
  • Καταργούνται όλοι οι επιμέρους διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ και θα πραγματοποιείται ένας διαγωνισμός ετησίως που θα περιλαμβάνει όλες τις ανάγκες του Δημοσίου που θα εγκρίνονται.
  • Αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο θα αντιμετωπίζονται οι διαδικασίες των τυπικών προσόντων.
Δείτε το video

________________________

Επίσης
Μεταξύ άλλων στις ρυθμίσεις περιλαμβάνεται
  • Καθιέρωση τεστ προσωπικότητας,
  • Ετήσιος γραπτός διαγωνισμός για το σύνολο των μόνιμων θέσεων υποψηφίων πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης και
  • Σύντμηση των διαδικασιών πρόσληψης.
Συγκεκριμένα στο νομοσχέδιο προβλέπονται:

1. Καθιέρωση στις διαδικασίες ΑΣΕΠ, υποχρεωτικής γραπτής γνωστικής δοκιμασίας προκειμένου να διασφαλισθεί η ύπαρξη των απαραίτητων, γενικών και ειδικών γνώσεων.

2. Το σύστημα εξετάσεων να γίνει λειτουργικότερο, ώστε τελικά να τοποθετείται ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Σήμερα η έμφαση δίδεται στα τυπικά προσόντα.

3. Ηλεκτρονικοποίηση διαδικασιών και ανάπτυξη διαλειτουργικότητας μεταξύ ΑΣΕΠ και εμπλεκομένων στις επιμέρους διαδικασίες φορέων που παρέχουν «στοιχεία – εισροές» στις διαδικασίες ΑΣΕΠ, τόσο για το τακτικό προσωπικό, όσο και για το προσωπικό ορισμένου χρόνου.

4. Μείωση του διοικητικού βάρους ΑΣΕΠ μέσα από τη δόμηση μιας στιβαρής, ενιαίας και προγραμματισμένης διαδικασίας, σε αντίθεση με το ισχύον σύστημα που ενθαρρύνει την κατά τρόπο αποσπασματικό έναρξη διαδικασιών πρόσληψης και την ως εκ τούτου μη στοχοθετημένη κατανομή των ανθρώπινων πόρων της Ανεξάρτητης Αρχής.

5. Ενίσχυση-ενδυνάμωση του ΑΣΕΠ, τόσο ως προς το στελεχικό δυναμικό, όσο και τους συμβούλους (αύξηση του αριθμού τους) προκειμένου να καταστεί δυνατή η με όρους αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας άσκηση του έργου της Αρχής, στο πλαίσιο του οράματος για επιτέλεση κομβικού ρόλου από το ΑΣΕΠ, σε όλη τη διάρκεια και τις εκφάνσεις του κύκλου ζωής ενός υπαλλήλου.

6. Σύντμηση χρόνου ολοκλήρωσης διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ, ώστε ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ υποβολής αιτήματος του φορέα και ανακοίνωσης του πίνακα διοριστέων να μην υπερβαίνει το ένα έτος.

7. Ανάπτυξη ειδικά παραμετροποιημένου και προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις της ελληνικής δημόσιας διοίκησης επιστημονικού εργαλείου για τη διακρίβωση δεξιοτήτων και στοιχείων προσωπικότητας των υποψηφίων δημοσίων υπαλλήλων.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

 Δείτε επίσης

Συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ 2 και 3 Σεπτεμβρίου 2020: Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης
Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ Τετάρτη 02.09.2020: Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης
Ανασυγκρότηση ΚΥΣΠΕ: Η θητεία των μελών λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2020
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ 2020-21 Α Φάση | Ονόματα

Πριν φύγετε

 Καθηγητής Γώγος: Προς την 14η Σεπτεμβρίου κατευθύνεται η εισήγηση της Επιτροπής για το άνοιγμα των σχολείων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση