Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αλλαγές στο νομοσχέδιο: Αλφαβητικά η κατανομή μαθητών στα τμήματα-Διεκδίκηση θέσεων από εκπ/κούς δημοσίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αλλαγές στο νομοσχέδιο: Θα διεκδικούν θέσεις στελεχών εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά.

Αλλαγές στο νομοσχέδιο

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συνεχίζεται η Διαβούλευση του νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις” και στα πλαίσια υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο.

Ενδεικτικά,

όπως αναφέρει το ΥΠΑΙΘ τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά.

Αποσύρεται έτσι η διάταξη

για δυνατότητα υποψηφιότητας για θέσεις στελεχών εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Κατανομή μαθητών σε Τμήματα

Στην υπάρχουσα διάταξη η κατανομή μαθητών σε τμήματα δύναται να καθορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Τα κριτήρια ήταν

Η ποσοτική αναλογία, οι ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες μαθητών/τριών και η διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των.

Επιπροσθέτως προβλεπόταν ότι η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα πρέπει να είναι ισόρροπη.

Να υπενθυμίσουμε πως

η Διαβούλευση του νομοσχεδίου λήγει την Τετάρτη14 Ιουλίου 2021. Μετά Το νομοσχέδιο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση.

Εως τέλη Ιουλίου, αρχές Αυγούστου αναμένεται να έχει ψηφισθεί και αμέσως μετά θα εκκινήσει η επιλογή στελεχών, μετά την έκδοση των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων που ήδη ετοιμάζονται από το ΥΠΑΙΘ.

_______________

Η Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Συνεχίζεται ο διάλογος και η επεξεργασία του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας

Με αμείωτους ρυθμούς εξακολουθεί να προχωρά η διαβούλευση και οι συζητήσεις με αρμόδιους φορείς επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την «Αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

Στο πλαίσιο της επεξεργασίας του σχεδίου νόμου, συνεχίζεται ο διάλογος με τις κοινοβουλευτικές ομάδες της αντιπολίτευσης.

Η ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με εκπροσώπους

του ΚΙΝΑΛ και του ΜέΡΑ25, ενώ συνομίλησε και με εκπροσώπους της Ελληνικής Λύσης, σε μία ιδιαίτερα γόνιμη και εποικοδομητική διαδικασία ανταλλαγής απόψεων.

ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ δεν θέλησαν να προσέλθουν στο διάλογο,

παρά την πρόσκληση που τους απηύθυνε η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις τους αρχικά προ της διαβούλευσης και προ της κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή.

Σε συνέχεια της υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων

της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο.

Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά.

Δείτε επίσης

Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-3 πεδία: Διδακτική-Διαχείριση τάξης-Υπηρεσιακή συνέπεια/επάρκεια

Πριν φύγετε

Αιτήσεις ΠΕΣΥΠ-ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ 2021-22: Από Δευτέρα 12.07 έως Τετάρτη 25.08.2021
Διορισμοί στη γενική: Τα βήματα που απομένουν-Ανάλυση χρονοδιαγράμματος-Τι έγινε στην περίπτωση της 3ΕΑ
 Εργαζόμενοι σε Η/Υ: Διάλειμμα 15 λεπτών ανά δίωρο-Απόφαση ΣτΕ-Αποζημίωση αν δεν τηρείται το μέτρο
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply