Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αμεση ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αμεση ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, στα Ειδικά Σχολεία και στα ΚΕΔΑΣΥ της χώρας.

Αμεση ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Κεντρ. & Δυτ. Μακεδονίας

Άμεση ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠΕΒΠ που να καλύπτουν τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Ειδικών σχολείων και των ΚΕΔΑΣΥ και άμεση κάλυψη αυτών με μόνιμο προσωπικό., καθώς και δημιουργία οργανικών θέσεων για Σχολικούς Νοσηλευτές και ΕΒΠ για κάθε σχολείο γενικής εκπαίδευσης, ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ μεταξύ άλλων ο ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας.

Ακολουθεί η επιστολή

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ /ΑΓΩΓΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)

Θεσσαλονίκη, 18/02/2024

Αρ. Πρωτ: 07

ΠΡΟΣ: Τον Υπουργό Παιδείας κ. Κ. Πιερρακάκη – Την Υφυπουργό Παιδείας κα. Ζ. Μακρή – Τον Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘΑ κ. Ι. Κατσαρό – Τον Διευθυντή ΕΑΕ κ. Ι. Μπουσδούνη

Κοινοποίηση: Προϊσταμένη Αυτοτελούς Τμήματος ΕΕΠ-ΕΒΠ ΥΠΑΙΘΑ κα. Ν. Φυτουράκη – ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Θέμα: Αναγκαιότητα ίδρυσης και άμεσης δημοσίευσης νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ/ΕΒΠ

O Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού προσωπικού Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας είναι o πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας που εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ) της Κ. & Δ. Μακεδονίας, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας.

Η ασφάλεια του εργασιακού περιβάλλοντος και η ανάγκη για σταθερότητα σε πρόσωπα στους μαθητές ΑΜεΑ, είναι παράγοντες που εδώ και χρόνια αναδεικνύουν επιτακτικά την ανάγκη κάλυψης όλων των κενών θέσεων των ειδικοτήτων στα ΣΜΕΑΕ με μόνιμο προσωπικό.

Η ίδρυση οργανικών θέσεων το 2019 άφησε ακάλυπτες πολλές ΣΜΕΑΕ, οι οποίες λειτούργησαν χωρίς βασικές ειδικότητες με αποτέλεσμα τη μη υποστήριξη των μαθητών. Οι συνάδελφοι αναπληρωτές εξακολουθούν να καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και να αναπληρώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό και αυτό φαίνεται από τον αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών κάθε χρόνο σε σχέση με το μόνιμο προσωπικό.

Γίνεται αντιληπτό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ΣΜΕΑΕ είναι ακάλυπτο από τις ειδικότητες ΕΕΠ –ΕΒΠ και επιβάλλεται η ίδρυση νέων οργανικών θέσεων και η κάλυψη τους με μόνιμο προσωπικό, όχι μόνο με κριτήριο τον αριθμό των μαθητών, αλλά και τη σοβαρότητα των αναγκών που προκύπτουν σε κάθε σχολική μονάδα. Ένα αυτονόητο κριτήριο το οποίο δυστυχώς δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη μέχρι και σήμερα.

Είναι επίσης απαράδεκτο σε μελλοντικούς διορισμούς, οι ειδικότητες ΕΕΠ-ΕΒΠ να πάρουν ποσοστό διορισμού βάση των συνταξιοδοτήσεων ή των παραιτήσεων, οι οποίες στις συγκεκριμένες ειδικότητες είναι απειροελάχιστες και δυσανάλογες με τις πραγματικές πάγιες ανάγκες των σχολείων της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Με βάση τις ανάγκες που έχουμε καταγράψει ως πλέον σημαντικές από τα ειδικά και γενικά σχολεία στην περιφέρεια της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας και έχοντας υπόψη ότι υπάρχουν ειδικότητες όπως το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, Λογοθεραπευτές ,Φυσιοθεραπευτές με κανένα(0)οργανικό κενό σε όλη την Κεντρική Μακεδονία αναφέρουμε ως άμεση προτεραιότητα τα κάτωθι:

– Άμεση ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ που να καλύπτουν τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Ειδικών σχολείων και των ΚΕΔΑΣΥ και άμεση κάλυψη αυτών με μόνιμο προσωπικό.

– Δημιουργία οργανικών θέσεων για σχολικούς νοσηλευτές και ΕΒΠ για κάθε σχολείο γενικής εκπαίδευσης.

– Θέσπιση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες ΕΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ και άμεση κάλυψη αυτών με μόνιμο προσωπικό

– Ένταξη όλων των ειδικοτήτων ΕΕΠ-ΕΒΠ στις ΕΔΥ και ειδικά στα νηπιαγωγεία για την πρώιμη αξιολόγηση και παρέμβαση σε μαθητές που διαφαίνεται κάποια ψυχοκινητική, αναπτυξιακή καθυστέρηση ή συμπεριφορική διαταραχή.

– Άμεση δημοσίευση νέων οργανικών θέσεων ώστε να διενεργηθεί η διαδικασία των μεταθέσεων ΕΕΠ/ΕΒΠ .

Για το Δ.Σ.

Η Πρόεδρος                               Η Γραμματέας

Τριανταφυλλιά Αρβανίτη       Ελένη Τσαγρή

Δείτε σχετικά

Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τις νέες οργανικές θέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς για νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ: Γιατί δεν προχωρά η διαδικασία παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου; 

ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας 

Δείτε επίσης

Αλλαγή τρόπου υπολογισμού οργανικών κενών εκπαιδευτικών ζητούν 13 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply