Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αμεση μετάθεση, απόσπαση, τοποθέτηση σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία ή χρόνια πάθηση ζητά η ΕΣΑμεΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αμεση μετάθεση, απόσπαση, τοποθέτηση σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία ή χρόνια πάθηση ζητά η ΕΣΑμεΑ από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αμεση μετάθεση, απόσπαση, τοποθέτηση

Με έγγραφο που απέστειλε η ΕΣΑμεΑ στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων ζητά την ένταξη των εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία ή χρόνια πάθηση, αλλά και των εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που είναι γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες, σύζυγοι, αδέλφια και τέκνα ατόμων με βαριές αναπηρίες, σε ειδική κατηγορία, με δικαίωμα άμεσης μετάθεσης, απόσπασης και οριστικής τοποθέτησης σε σχολικές δομές στον τόπο προτίμησής τους.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΕΣΑμεΑ

Δικαίωμα άμεσης μετάθεσης, απόσπασης, τοποθέτησης σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία ή χρόνια πάθηση!

Η ΕΣΑμεΑ διεκδικεί την ένταξη των εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με αναπηρία ή χρόνια πάθηση, αλλά και των εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που είναι γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες, σύζυγοι, αδέλφια και τέκνα ατόμων με βαριές αναπηρίες, σε ειδική κατηγορία, με δικαίωμα άμεσης μετάθεσης, απόσπασης και οριστικής τοποθέτησης σε σχολικές δομές στον τόπο προτίμησής τους.

Τις δίκαιες διαμαρτυρίες που δέχεται καθημερινά η ΕΣΑμεΑ από νεοδιοριζόμενους (αναπληρωτές και μόνιμους) εκπαιδευτικούς, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με αναπηρία ή χρόνια πάθηση, αλλά και εκπαιδευτικούς, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που είναι γονείς ή νόμιμοι κηδεμόνες, σύζυγοι, αδέλφια και τέκνα ατόμων με βαριές αναπηρίες, σχετικά με τα σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζουν στις τοποθετήσεις τους σε σχολικές δομές, απέστειλε με έγγραφό της η ΕΣΑμεΑ στην υπουργό Παιδείας.

Η ΕΣΑμεΑ έχει τονίσει πολλές φορές και σε όλους τους τόνους ότι η σταδιακή κατάργηση όλων των ευεργετικών διατάξεων που είχαν προβλεφθεί, στο πλαίσιο των εύλογων προσαρμογών στην εργασία, για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω κατηγορίες εκπαιδευτικών στις τοποθετήσεις τους σε σχολικές δομές, οι οποίες τους προστάτευαν ώστε να μην τοποθετούνται σε απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα μέρη, διευκολύνοντάς τους στην άσκηση των καθηκόντων τους στην εκπαίδευση, σε συνδυασμό, με την πανσπερμία νομοθετικών διατάξεων που ισχύουν σήμερα, έχουν επιφέρει τεράστια προβλήματα και δυσκολίες στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία, αλλά και στην οικογενειακή τους ζωή και καθημερινότητα και έχει τους έχει οδηγήσει σε απόγνωση.

Δείτε επίσης

Κανονισμός λειτουργίας ΚΕΠΑ 2022: Διαδικασία αξιολόγησης | ΦΕΚ 

Οδηγίες αίτησης ΚΕΠΑ μέσω της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας 

Αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού λόγω νόσησης με covid-19: 79η Εγκύκλιος ΥΠ.ΕΣ. 

Πρωτόκολλο κορονοϊού 2022-23 για σχολεία και δομές εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Πότε θα λήξουν τα μαθήματα το 2023-Το Πρόγραμμα εξετάσεων όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ 

Υγειονομικοί έλεγχοι σχολείων-βρεφονηπιακών-παιδικών σταθμών-Ειδικότερα μέτρα covid 

Εγκύκλιος: Ωράριο-υπερωριακή διδασκαλία εκπαιδευτικών Α/θμιας-Β/θμιας-Μείωση ωραρίου με τα χρόνια υπηρεσίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση