Δευτέρα, 19 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αμοιβαίες Μεταθέσεις 2025, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2024-25 – Η Απόφαση με τα ονόματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αμοιβαίες Μεταθέσεις 2025, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2024-25 – Η Απόφαση με τα ονόματα της Υπουργού ΠΑΙΘΑ κας Σοφίας Ζαχαράκη.

Αμοιβαίες Μεταθέσεις 2025, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας

Απόφαση Αμοιβαίων Μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης έτους 2024-2025, υπέγραψε η Υπουργός ΠΑΙΘΑ κα Σοφία Ζαχαράκη.

Ακολουθεί η Απόφαση

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΜΗΜΑ Α΄

Ταχ. Διεύθυνση : Αν. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. – Πόλη :       151 80, Μαρούσι

Ιστοσελίδα : www.minedu.gov.gr Πληροφορίες: Αιμιλία Λυμπεράκη–Besson Τηλέφωνο: 210-3443266

e-mail: ppe3@minedu.gov.gr

Μαρούσι, 24-4-2025

Αριθ. Πρωτ.: 44441/E2

ΘΕΜΑ: «Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης έτους 2024-2025»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 Έχοντας υπόψη:

  1. τις διατάξεις:

α) του άρθρου 16, κεφ. Β΄ παρ.4 του ν.1566/1985 (ΦΕΚ 167/τ.Α΄/30-9-1985), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.2 του άρθρου 5 του ν.1824/88 (ΦΕΚ Α296)

β) του άρθρου 35 του ν.4622/2019 (ΦΕΚ 33Α΄)

γ) του άρθρου 10 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45/τ.Α΄/8-3-1996) «Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 9 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94/τ. Α΄/22-5-1997),

  1. Το π.δ.18/2018 (Α’31) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
  2. Το π.δ.84/2019 (Α΄123) «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων»
  3. Το π.δ.77/2023 (Α’130) «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων-Σύσταση, Κατάργηση και Μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών – Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων»
  4. Το π.δ.27/15-3-2025 (Α’44) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτή Υπουργού, Υφυπουργών και Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης»
  5. Την με αριθμό 121293/Ε2/15-10-2024 εγκύκλιο μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025 (ΑΔΑ: Ε0ΥΧ46ΝΚΠΔ-ΨΛΡ).
  6. Την με αριθμό 31586/Ε2/20-3-2025 Απόφαση (ΑΔΑ: ΕΚΩΘ46ΝΚΠΔ-ΤΘΞ) «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. σχολικού έτους 2024-2025»
  7. Την με αριθμό 7/11-4-2025 Πράξη του ΚΥΣΠΕ
  8. Τις αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Μεταθέτουμε αμοιβαία, με αίτησή τους και χωρίς δαπάνη του Δημοσίου, τους παρακάτω εκπαιδευτικούς:

  • ΓΕΡΟΥΛΙΔΟΥ Δέσποινα-Χρυσοβαλάντου του Κωνσταντίνου, με ΑΜ 726441, εκπαιδευτικό, κλάδου ΠΕ70, του 2ου ΔΣ Κρηνίδων, της Δ/νσης ΠΕ Α’ Καβάλας, με τον εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου ΑΓΓΕΛΟΥΔΗ Παύλο του Μιχαήλ, με ΑΜ 716113, του 13ου ΔΣ Πολίχνης, της Δ/νσης ΠΕ Β’ Θεσσαλονίκης.
  1. ΜΑΝΤΖΟ Παντελή του Δημητρίου, με ΑΜ 203579, εκπαιδευτικό, κλάδου ΠΕ08, του 41ου ΔΣ Θεσσαλονίκης, της Δ/νσης ΠΕ Α’ Θεσσαλονίκης, με τον εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ Ιωάννη του Νικολάου, με ΑΜ 227783, του 5ου ΔΣ Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, της Δ/νσης ΠΕ Β’ Θεσσαλονίκης.
  2. ΤΟΥΛΑΚΗ Ελισάβετ, του Ευσταθίου, με ΑΜ 708865, εκπαιδευτικό, κλάδου ΠΕ71, του 1ου ΔΣ Σητείας, της Δ/νσης ΠΕ Λασιθίου Κρήτης, με την εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Σουλτάνα του Ελευθερίου, με ΑΜ 708153, του ειδικού ΔΣ Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης, της Δ/νσης ΠΕ Β’ Θεσσαλονίκης.
  3. ΛΥΣΙΤΣΑ Χρυσάφια του Δημητρίου, με ΑΜ 725234, εκπαιδευτικό, κλάδου ΠΕ60, του 2ου Νηπιαγωγείου Αλεξανδρείας, της Δ/νσης ΠΕ Ημαθίας, με την εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου ΤΑΝΑΜΠΑΣΗ Πολυξένη του Γεωργίου, με ΑΜ 725076, του Νηπιαγωγείου Αψάλου, της Δ/νσης ΠΕ Πέλλας.

Παρακαλούνται οι Δ/ντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής από την οποία μετατίθενται οι παραπάνω εκπαιδευτικοί, να κοινοποιήσουν την απόφαση στους άνω αναφερόμενους.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Δείτε επίσης

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2025 | Τα ονόματα 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Ψηφιακός Βοηθός μαθητή με χρήση AI: Ολο το σχέδιο του Υπουργείου-Τα 5 υποσυστήματα του ψηφιακού εργαλείου 

Ενίσχυση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και υλικό-Συγγραφή 1.512 εκπ/κών αντικειμένων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply