“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναβάθμιση ευρυζωνικών συνδέσεων των σχολείων της χώρας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναβάθμιση ευρυζωνικών συνδέσεων των σχολείων της χώρας: VDSL για 1,37 εκατ. μαθητές και 142.000 εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αναβάθμιση ευρυζωνικών συνδέσεων

Aναβαθμίζονται άμεσα οι υφιστάμενες ευρυζωνικές συνδέσεις ADSL που χρησιμοποιούν οι σχολικές μονάδες σε σύγχρονες ευρυζωνικές συνδέσεις τεχνολογίας VDSL.

Ταχύτερες συνδέσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Η αναβάθμιση αφορά σε ταχύτερες συνδέσεις για 1,37 εκατ. μαθητές και 142.000 εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σύμπραξη Υπουργείων Παιδείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Οι ενέργειες για την άμεση αναβάθμιση των συνδέσεων των σχολείων με το διαδίκτυο μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) αφορούν στα Υπουργεία Παιδείας & Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Με μέριμνα του αναδόχου του έργου «Σύζευξις ΙΙ»

Τα παραπάνω προκύπτουν, σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ, ενόψει της ολοκλήρωσης των διαγωνισμών για το «Σύζευξις ΙΙ», το οποίο θα παρέχει το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στους φορείς του Δημοσίου, με μέριμνα του σημερινού αναδόχου και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση για το Δημόσιο.

Εκκίνηση αναβάθμισης τις επόμενες ημέρες

Η διαδικασία αναβάθμισης αναμένεται να ξεκινήσει τις αμέσως επόμενες ημέρες και με την ολοκλήρωση του «Σύζευξις ΙΙ» όλες οι σχολικές μονάδες της χώρας θα έχουν στη διάθεσή τους συνδέσεις FTTx.

Συγκεκριμένα

13.000 σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με 10.000 εργαστήρια πληροφορικής, 1,37 εκατ. μαθητές και 142.000 εκπαιδευτικούς, θα έχουν σημαντικά μεγαλύτερες ταχύτητες πρόσβασης στο διαδίκτυο σε σχέση με σήμερα.

Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως

Η Υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως δήλωσε επί του θέματος:

«Θεωρούμε ύψιστης σημασίας και συνιστά προτεραιότητά μας η διασφάλιση της προσβασιμότητας όλων σε ποιοτικά μαθησιακά εργαλεία, όπως οι αναβαθμισμένες ευρυζωνικές συνδέσεις των σχολείων της χώρας.

Η ορθή χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία αφ’ ενός προάγει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών, αφ’ ετέρου διευκολύνει τη διδασκαλία και το έργο των εκπαιδευτικών.

Η μηδενική επιβάρυνση του Δημοσίου, επιπλέον, αποδεικνύει ότι πολλές μεταρρυθμίσεις δεν απαιτούν οικονομικούς πόρους αλλά κατάλληλο σχεδιασμό και πολιτική βούληση.»

Η δήλωση του Υπουργού Επικρατείας αρμόδιου για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης κου Κυριάκου Πιερρακάκη

«Η διαδικασία που επιλέξαμε για την αναβάθμιση των συνδέσεων του σχολείων μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου είναι άλλη μία σαφής απόδειξη της βούλησής μας να κινηθούμε με ταχύτητα για τη βελτίωση των παρεχόμενων υποδομών και υπηρεσιών.

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είναι μια εξαιρετικά σημαντική υποδομή, καθώς αποτελεί την πύλη επικοινωνίας της εκπαιδευτικής κοινότητας στο διαδίκτυο.

Είναι ευνόητο πως όλοι μας επιθυμούμε τη δημιουργία των καλύτερων δυνατών συνθηκών από πλευράς τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών για τα σχολεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Με την ένταξη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στο “Σύζευξις ΙΙ”  θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες και περισσότερες υπηρεσίες στην εκπαιδευτική κοινότητα με παράλληλη επίτευξη οικονομίας κλίμακας, με ασφάλεια, αξιοπιστία και διαφάνεια».

_________________________

Δείτε επίσης

Μείωση πληθυσμού το 2018: Συνεχίζεται απρόσκοπτα από τις αρχές τις τρέχουσας δεκαετίας

Ρυθμίσεις για την Παιδεία: Συνέντευξη Κεραμέως

ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ: Η Εκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση στην Ελλάδα

Ελεύθερη είσοδος σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους για εκπαιδευτικούς | Δικαιολογητικά

Βιντεοεπιτήρηση στα σχολεία: Δεν επιτρέπεται – Οι Δήμοι αρμόδιοι για την επιτήρηση του χώρου

_________________________

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση