Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναφορά στη Βουλή τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ της Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναφορά στη Βουλή τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ της Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης-Βουλευτές του ΚΚΕ κατέθεσαν την επιστολή του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Κεντρικής Μακεδονίας.

ΑΝΑΦΟΡΑ

Για την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Οι Βουλευτές Δελής Γιάννης και Στολτίδης Λεωνίδας

Κατέθεσαν ΑΝΑΦΟΡΑ την επιστολή του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Κεντρικής Μακεδονίας, με την οποία ο Σύλλογος αναφέρεται στα πολλά οργανικά κενά Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού της ΔΔΕ της Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης και στις ελλείψεις που υπάρχουν σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, που έχουν ως αποτέλεσμα οι μαθητές της ειδικής αγωγής να στερούνται τις υπηρεσίες που δικαιούνται και έχουν ανάγκη.

Οι Βουλευτές αιτούνται απάντησης για τις ενέργειες της Υπουργού προκειμένου να καλυφθούν άμεσα με μόνιμο προσωπικό, όλα όσα κενά σημειώνονται στην επιστολή.

Αθήνα 21/9/2021

Οι καταθέτοντες βουλευτές

Η επιστολή του ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Διαμαρτυρία ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας για τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Ανατολική και Δυτική Θεσσαλονίκη

Δείτε επίσης

Συμμετοχή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην απεργία αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
ΣΕΕΠΕΑ Αττικής: Συμπαράσταση στους εργαζόμενους του ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω-Κήρυξη στάσης εργασίας την Τρίτη 21.09.2021
Ενημέρωση ΕΕΠ-ΕΒΠ: Καταγραφή κενών-Ημερομηνία Β Φάσης προσλήψεων-Ομάδες Αυξημένου Κινδύνου
Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ από 13.09-Τι ισχύει για τους μαθητές

Πριν φύγετε

Μέτρα κορονοϊού στα σχολεία από τον ΕΟΔΥ: Επικαιροποιημένα 10.09.2021
ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ
ΦΕΚ: Τηλεκπαίδευση 2021-22: Σε ποιους μαθητές θα παρέχεται
Σχολεία-μέτρα προστασίας-Πρωτόκολλο: 14 ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας
ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση