Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανάγκη μόνιμων διορισμών το 2023: Για ποιους λόγους πρέπει να πραγματοποιηθούν μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανάγκη μόνιμων διορισμών το 2023: Για ποιους λόγους πρέπει να πραγματοποιηθούν μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση το 2023 – Επιστολή εκπαιδευτικών.

Ανάγκη μόνιμων διορισμών το 2023

Για την αναγκαιότητα πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση και το έτος 2023 επιχειρηματολογούν εκπαιδευτικοί δια επιστολής που μας απέστειλαν.

Συγκεκριμένα αφού παραθέτουν τους πραγματοποιηθέντες τα έτη 2022 έως 2022 μόνιμους διορισμούς, παραθέτουν και τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2022-23 που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα σε κενά όπου είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν διορισμοί, από όπου βγαίνει το συμπέρασμα της αναγκαιότητας πραγματοποίηση διορισμών και φέτος το 2022-23.

Ακολουθεί η επιστολή

Αναγκαία η πραγματοποίηση μαζικών διορισμών στην εκπαίδευση το 2023

Το 2020, μετά από 12 χρόνια μη πραγματοποίησης διορισμών στην εκπαίδευση λόγω των μνημονίων, πραγματοποιήθηκαν ξανά διορισμοί (συγκεκριμένα στην Ειδική Αγωγή). Διορισμοί πραγματοποιήθηκαν και τα επόμενα έτη (2021 και 2022).

Συγκεκριμένα τα έτη 2020-2022 έχουν πραγματοποιηθεί:

  • Στη Γενική Αγωγή: 18.762 διορισμοί εκπαιδευτικών Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης (11.699 το 2021 και 7.063 το 2022)
  • Στην Ειδική Αγωγή: 5.910 διορισμοί εκπαιδευτικών Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ (4.485 το 2020 και 1.425 το 2022)

Παρ’ όλ’ αυτά το πλήθος των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2022-23 που έχει πραγματοποιηθεί ως τώρα (Α και Β φάση προσλήψεων αναπληρωτών) δείχνει ότι οι διορισμοί που έχουν γίνει είναι πολύ λίγοι σε σχέση με το πλήθος των κενών (στα οποία είναι δυνατή η πραγματοποίηση διορισμών) που υπάρχουν.

Συγκεκριμένα, οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2022-23 που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα σε κενά όπου είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν διορισμοί αποτυπώνονται ως εξής:

  • Στη Γενική Αγωγή: 18.225 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης σε κενά όπου είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν διορισμοί
  • Στην Ειδική Αγωγή: 11.445 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ σε κενά όπου είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν διορισμοί (ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης)

Συνεπώς είναι αναγκαία η πραγματοποίηση διορισμών και φέτος και μάλιστα μαζικών.

Δείτε επίσης

Κεραμέως για σχολική βία-κενά-κακοποίηση 12χρονης-ελλείψεις εκπ/κών στο εξωτερικό-πτώση φοιτητή ΑΠΘ 

Εγγραφο καταγραφής λειτουργικών κενών έως 25/10 για προσλήψεις Γ Φάσης 

Σχετικά με τον αναπληρωτή καθηγητή του ΕΠΑΛ που παραιτήθηκε εξαιτίας σφοδρής βίας που δέχθηκε

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply